Bukefalos 28 år!

Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har visst gått miste om saker som har hänt här, grattis @Riru till en till rabicano! :D

Tillägg: Oooohh! Dessutom inte undan ett Asdon sto! :bump::bow: En applåd till dig!
Så fin dessutom! Mycket vitt :love:

Vill fortfarande ha en ickeinavlad rabicano dock, dom här är ju bara ögongodis och är inget jag vill avla på :laugh:
 
@Riru - har du avlat den nya rabicanons förälder med den förälder till Aphodiini som inte har samma sto i stamtavlan som den nya ännu?

... om du fattade :cautious::o:rofl:
 
@Riru - typ Mango med Sol? De är ju inte släkt och båda carriers vet vi ju nu.

Fast nu när jag pekar ut det så inser jag nog att du vet nog redan det :o:angel:
 
@Murray
Kan inte maila på HR från mobilen, men jag tar henne gärna. Har brist på g+canter-ston. :D
Lägg upp henne för det du vill ha bara. :)

Btw, kände att jag ville ha lite FT inför släpp av ny ras så lade upp Auroxas för DP och FT utan att marknadsföra i hopp om att någon mindre spelare kunde betäcka för FT, en av storspelarna var snabb på det dock. 😅
Toppen! Hon är inte avvand ännu utan skickar så fort hon flyttat ut (har annars fula vanan att pensionera så fort de fått sin stjärna för att slippa träna & grooma :o )
PS. det går att svara i rubrikfönstret via mobilen (för mig iaf), om du skulle behöva i framtiden :)
 
@Riru - har du avlat den nya rabicanons förälder med den förälder till Aphodiini som inte har samma sto i stamtavlan som den nya ännu?

... om du fattade :cautious::o:rofl:

Nä jag betäckte om snabbt med Aphodiini igen innan jag åldrade upp fölet och såg att den var rabicano.. så får hoppas hon kastar :laugh:
 
Är på hingstjakt...

Söker Oldenburgare med 80 i hopp. Utan Quartermeister/Point Taken/Kimono i ledet. Någon som har en sådan hingst att låna ut för avel?

@Murray Önskar gärna dejta Rhythm of Sound om det går bra.

Och @Iamia får man två dejter med Hesperagrion, samt en med Rhodothemis?
 
Är på hingstjakt...

Söker Oldenburgare med 80 i hopp. Utan Quartermeister/Point Taken/Kimono i ledet. Någon som har en sådan hingst att låna ut för avel?

@Murray Önskar gärna dejta Rhythm of Sound om det går bra.

Och @Iamia får man två dejter med Hesperagrion, samt en med Rhodothemis?
Javisst!

80 i hopp, finns det ens? :nailbiting: Jag har en med 78,xx tror jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 953
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 742
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 876
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
63 016
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Bärstol
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp