Bukefalos 28 år!

Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror tyvärr att jag hunnit pensionera de flesta redan denna omgång, brukar bara se till att de får sin stjärna och pensionerar sedan direkt om jag vet med mig att jag inte ska behålla. Jag är väldigt petig med vad jag behåller så pensionerar väldigt mycket (tex alldeles nyligen en hingst med GP700+ 🙈). Kan hojta till om jag får något stoföl som är vettigt sen :)
Herregud, gör lite ont i mitt hjärta att du pensionerar en häst med så högt GP. Feel free att donera till mig istället för till Gisela! 🤣
 
Herregud, gör lite ont i mitt hjärta att du pensionerar en häst med så högt GP. Feel free att donera till mig istället för till Gisela! 🤣
Det tog emot lite kan jag säga 🙈
Det var dock ett lite egoistiskt val också, har en superhingst som är helbrorsa, så hade ingen anledning att behålla två med samma stam själv men ville inte sälja på öppna marknaden och konkurrerar med min egen heller. Men hojtar till när det dimper ner några fina sen :)
 
Fy skäms nästan. Har precis köpt 2000DP för 400000HRC. Köpte av en etablerad spelare som uppenbarligen köper DP för att sedan sälja så människan vet värdet av dem, men ändå :nailbiting:
Bara 400 000 hrc för 2000 dp?! Ge mig namnet 😂😂😂 jag har 5 miljoner att sälja haha!
 
380 är fint! Jag försöker dock få upp mina oldiesar över 690 så det är lite väl lågt (hoppas på en repris från Kryonar med CR/CR men hög GP denna gång :D )

Ja, precis, ämnes-/rubrikfönstret liksom. Går att skriva massor där, om man sitter på mobilen.

Ähhh, lägg Mumin ( :D ) på henne bara så är det kirrat ;)

Ah ok, ska testa om det känns stressat någon gång!

Alltså, jag har fått några at mina bästa ston ur en märr som _aldrig_ lämnat GP högre än 660 (sin egen GP) med EmLar. Idag fick jag en hingst, 659, med 6VG och G+ på allt utom canter och gallop... :laugh: Brungul tobiano... Vad gör man ens med en sån? 😂
 
Jag har totalt 40 000 HRC. Är ju helt fattig förstår jag nu när jag ser vilka summor folk har. 😩

Varenda sto jag betäckt och gjort ultraljud på väntar hingst. Visst, några hingstar är väl bra att ha men jag behöver ju fler ston att kunna avla på. Fattar inte hur jag har sån otur.
 
Det är inte 380 de menar då? Alltså 76 i snitt. Har sett att vissa skriver"J80" när det är 380 som menas... :cautious:
Det var Amberflash jag tänkte på, och hen hade skrivit som du beskriver. ”J83”.
Nu har jag luskat lite, rekordet är 394. Jag har en hingstunge jag tänkt åldra om två dagar med 392 (GP690 och 2VG)
Då väntar jag på att han blir vuxen ;)

Eller vem är det, så jag kan kolla att stammen ser bra ut? :p
 
Jag har totalt 40 000 HRC. Är ju helt fattig förstår jag nu när jag ser vilka summor folk har. 😩

Varenda sto jag betäckt och gjort ultraljud på väntar hingst. Visst, några hingstar är väl bra att ha men jag behöver ju fler ston att kunna avla på. Fattar inte hur jag har sån otur.
Jag är också alltid fattig 😅 en kombination av att bo i Europa och att köpa många hästar på foundation.

Är level 50+ och har aldrig kommit över miljonen. Mina tävlingshästar drar nog in ca 100 000 per dag minst om jag är duktig och anmäler dom så det är framför allt stora utgifter som är problemet...
 
Varenda sto jag betäckt och gjort ultraljud på väntar hingst. Visst, några hingstar är väl bra att ha men jag behöver ju fler ston att kunna avla på. Fattar inte hur jag har sån otur.

I feel you. Väntar just nu 27 hingstföl och 11 stoföl. Så jäkla trist. 😣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 064
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 450
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 501
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
63 724
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp