Bukefalos 28 år!

Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade fel! Enbart LP verkar ge den där "suddiga" vita färgen. Då är det antagligen LP som skapar det vita och PATN1 som skapar "mönstret", så PATN1 utan LP ger antagligen ingenting?
 
Kan du gentesta den högra, eller? Jag är nyfiken på vad den har för gener. :p Funderar på om det kan vara PATN1 i dubbel upplaga, men utan LP? Alternativt nåt helt annat... Den vänstra bör ha LP/LP PATN1/PATN1 om jag har rätt i mina teorier. :D
Bara jag får åka hem :p är i Asien 😂
 
Min gråa är enkel LP utan PATN1 och med E/E. Vet inte vad det betyder. Att hon blir svart?

https://www.horsereality.com/horses/837299/ilse
Det vitspräckliga kommer stanna, titta på föräldrarna. :) EE innebär bara att hon är svart i grunden, därav att hon ser grå ut.

Har för övrigt nu lokaliserat ett helsvart sto som fått avkommor med PATN1/PATN1 samt avkommor med PATN1 med hingst som saknar PATN1, så ja - LP utan PATN1 ger de där vitspräckliga och PATN1 utan LP ger ingenting.
 
Jag har en vuxen hingst om någon vill satsa på GP :) Han ska få ett riktigt namn någon gång, jag lovar.

Screenshot_20190528_143700.jpg
 
Äh, jag ger upp på att jaga egna, om ni får för er att sälja nån med rolig färg (gärna dubbla gener) och OK confo och GP så hojta! Helst sto, men hingst går också bra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 211
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
62 002
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 071
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
64 166
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp