Haha vi for och köpte en stor påse godis och dricka när vi hade "permission" från BB under öppningsfasen
Men sambon köpte även med frukt mm. Men söt saft mm trugade sköterskorna i mig under hela förlossningen sedan fick man självservera sig med saft, frukt, nyponsoppa, skorpor mm mm som fanns lättillgängligt hela vistelsen.
Det jag hade glömt ta med va bröstvårtssalva och hon i rummet bredvid hade glömt ammningsinlägg så sådant kan va bra. Välkommen till världen påsen som vi fick på bb täckte dock mer än väl bäbisens behov och lite till.
Halvt Kl men till de som inte fött än.
Något jag önska att någon sagt till mig som jag inte tänkte på själv va att man ofta får mjölkstas när mjölken rinner till riktigt. Det håller i sig ett dygn eller så men det dygnet behövs en STOR BH alltså jag såg ut som om jag precis hade gjort bröstförstoring och det är inte ett skämt.
Jag hade inte tillräckligt stora amningsBHar hemma (då hade jag ändå väldigt svullna bröst under graviditeten och köpt BHar där efter) så jag provade sova utan vilket resultetade i att det läkte mjölk fulla sängen. Trodde nästan jag hadde kissat i sängen innan jag fattade vad som hänt.
Innan jag blev gravid hade jag 75 B/C
Under graviditet hade jag 80 C
Nu under amning har jag 75 C/D
Och under det där dygnet så mätte jag och enligt tabellen låg jag på gränsen till E kupa.