Komsi komsi![]()
Alltså. En månad på Nya Zeeland som gravid känns jävligt icke lockande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Komsi komsi![]()
Men hallå?! GRATTIS!
Fan vad kul!
Inte annat än att jag blir lite sugen, meeen...nä![]()
Tack!Du kan ju göra bebis i Nya Zeeland, känns som ett bra land för det ändamålet
@Jordgubblime Tack!
Haha, vi får väl se.![]()
Du kan få låna min bebis annars, har hört att det ska vara ganska tidskrävande så jag behöver säkert en paus ibland.
Snällt av dig! Bara att sätta den på tåget så lovar jag att möta upp på Centralen![]()
Haha! Vänta baraSen jag har börjat kunna äta mer så har min mage växtProvade hålla inne magen (ni vet som man egentligen alltid gör) och det var fortfarande värsta magen!
![]()
Haha! Vänta bara
Fast jag tycker det är trångt i min mage med, är superhungrig eller jättemätt hela tiden och då kan jag ju inte skylla på att det är något som direkt tar plats såhär i slutet av v 4...Men känner mig ändå uppsvälld och större än vanligt!
+1 på denDu kan få låna min bebis annars, har hört att det ska vara ganska tidskrävande så jag behöver säkert en paus ibland.
Eftersom jag mått så dåligt så vet typ alla redan (svårt att dölja när man varit sjukskriven och svimmar och spyr hela tiden) så kan lika gärna skriva här också.
Hoppas att det kommer att gå bra att komma tillbaka till jobbet imorgon, håller på dö av tristess hemma och är sjukt lättirriterad på sambon hela tiden
September
1 - Emtherlia, första barnet
3 - Bedott, första barnet
14 - queeniida, andra barnet
14 - Blåbär, andra barnet
20 - Nixehen, första barnet
24 - Lakritsnapp, första barnet
29 - Guldaskig, första barnet
Oktober
11- Turbofling, fjärde barnet
17- Ainon, första barnet
November
17 - Hogstorp, första barnet
26 - Jordgubblime, första barnet
Har ni några roliga tips på hur en kan spara minnen från graviditeten, ni vet typ ta bilder på magen en gång i veckan eller liknande? Det är det enda jag kommer påMen skulle vilja gärna något roligt med det, kanske något lite mer nytänkande
![]()
Haha, typiskt! "Ingen ska minsann ta bilder på mig innan jag är född!"Jag gjorde inget sånt. Tog några selfies på måndagmornar pga bra spegel utanför rummet där vi hade enhetsmöten, haha. Vi hade en gravidfotografering inbokad - men kiddot sabbade planen genom att envisas med att komma 3 veckor före BF och föddes dagen innan fotograferingen![]()