Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter rimligt tycker jag! Roligt med en sådan utveckling! Så kul att se alla deras framsteg, känns som att det går snabbt nu!Igår började fröken vänd dig åt bägge håll flera gånger. Vet inte om det har nåt samband, men senaste nätterna har hon ätit typ varannan timme - dvs sömn för mamman = obefintlig, eller i alla fall ytterst upphacksd.
Funderar på om hon behöver tryggheten pga utveckling just nu.
Jag vill ju både se henne utvecklas, men tycker hon kan sakta ner liteDet låter rimligt tycker jag! Roligt med en sådan utveckling! Så kul att se alla deras framsteg, känns som att det går snabbt nu!
Vi gillar Stokke tripp trapp, går att hitta begagnade till bra priser. Just att man kan ha dom länge.På tal om utveckling känns det som att det är dags att köpa matstolar för de börjar bli rätt stadiga i nacken och vill gärna vara med vid bordet, vad har ni för några? Antilop från Ikea verkar ju poppis och bra men stör mig så på att jag alltid snubblar över de där benen när jag är hemma hos nån som har en... men det kanske är en vanesak.
Jag är tvärtom. Med patienter är jag cool i stort sett vad som än händer. Med egna djuren, not so much5 mån kontroll idag. Lillan vägde 6985 och var 64 cm lång. Ligger på medel på vikt och strax under på längd. Fick vaccin och blev mycket ledsen. Har nu 56-68 på kläderna. Allt såg bra ut men fick som vanligt inga bra råd om sömnen
Tog upp att hon bajsar grönt ibland och BVC tyckte vi ska söka barnmottagningen för det men mannen är inte så orolig så vi får se hur vi gör. Ibland tänker jag att han oroar sig lite väl lite för sina barn![]()
Ja, Lindex och polarn i 56 funkar fortfarandeJag är tvärtom. Med patienter är jag cool i stort sett vad som än händer. Med egna djuren, not so much![]()
.
Just grönt har jag läst är normalt dock.
Men kan hon fortfarande ha 56? Våra såna är bortskänkta/undanstoppade sen länge.
Frågade sambon nu när han kom hem och han sa att det är normalt om det inte alltid är grönt så jag får väl lita på honom![]()
Man måste bara lita på vad han sägerLämpligt med egen barndoktor![]()
Så himla skönt med en sambo som är barnläkare! Om man litar på honom då alltsåFrågade sambon nu när han kom hem och han sa att det är normalt om det inte alltid är grönt så jag får väl lita på honom![]()
Ja, håller med! Men gud så stor hon är, här kämpar vi på med storlek 56, tänker byta till 62 på båda nu för att en av alla tusen bodys stramade över Harrys mage och då såg jag chansen att få ta in lite nya kläder... så himla trött på dessaJag vill ju både se henne utvecklas, men tycker hon kan sakta ner lite. Min bebis, liksom.
62 sitter för övrigt tajt här nu, 68 it is.
Ja, håller med! Men gud så stor hon är, här kämpar vi på med storlek 56, tänker byta till 62 på båda nu för att en av alla tusen bodys stramade över Harrys mage och då såg jag chansen att få ta in lite nya kläder... så himla trött på dessa. De kan fortfarande ha en del byxor i 50.
Jag har också börjat samla på mig kläder i strl 80Igår beställde jag lite nya byxor till Tintin, i strl 80![]()