Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När du går in på Lotteri finns det en rubrik som heter Ge dina vänner en lott (till höger på skärmen), med en rullista under med alla vänner. Du väljer en vän och skickar.
Är det möjligt att personen registrerade sitt konto efter att eventet startade? Då går det inte att skicka till och från, för att folk inte ska fuska till sig lotter genom nya konton.
Har vunnit en packe med tre pass, det blev jag glad för!
Annars lite smått och gott som y-horn, filosofens sten, guldäpple å så.
Däremot har jag bara fått ihop ynkliga 435 klöver, så nån gudomlig lär jag inte hinna få...
Jag har den senaste veckan bara fått skit, bara några enstaka klöver, några 100 e, nån ny lott, och har jag tur en filotes eller en SO -_-'
Bäst än är ett y-horn och MA, har iaf fått ihop 904 klöver, så jag hoppas på en gudomlig! Har i snitt ca 9 lotter varje dragning
Juridik & Ekonomi Jag tycker din fråga är intressant, såsom jag tolkar den. Jag har själv funderat över att gå ner i arbetstid en kortare eller längre...