Bukefalos 28 år!

Hund för allergiker

L

Lactris

Jag har en hund som allergiker tål :) Det är jättelustigt men vi har en som är allergisk mot hundar i släkten och han kan kela hur mkt som helst med henne utan att han får en allergiattack eller vad man kan kalla det. Hon är blandning mellan border Collie (mycket), Schäfer (lite) labrador (lite) och någon mer
 
Sv: Hund för allergiker

C.... JAG TROR INTE ATT alla ALLERGIKER TÅL DIN HUND.. ojsan (kaps look) ne men amanda är allergiskt mot hundar emn inte mot henne Whippet men mot Lady (schäfer/labbe/dobber/rottis) så får hon allergi anfall.. det är nog från person till person! hund till hund
 
Sv: Hund för allergiker

Ja visst är de så.
Jag är själv hundallergiker. Tål vissa hundar bättre än andra men de varierar ju från person till person.
 
Sv: Hund för allergiker

Vissa allergiker tål vissa hundar, men oftast brukar det vara ex. Pudel, lagotto, bichon raserna, pumi m.m

Jag som bara är lite överkänslig tål inte farmors schäfer!
 
Sv: Hund för allergiker

Så är det säkert men det är iaf väldigt bra för att han som är allergiker bor nära där Meija bor då och han träffar nästan henne varje dag
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 650
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 397
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Har försökt posta denna tråd 2 ggr under morgonen nu, men det har strulat. Provar igen: Jag är förnärvarande hästägare. Hästen är ingen...
2
Svar
24
· Visningar
1 892
Senast: Fetaost
·
Hundträning Det är dags att skaffa en GPS tracker till vår Border Collie Roy som ska börja vistas ute i naturen lite mer seriöst sökande bl.a...
Svar
5
· Visningar
630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp