Bukefalos 28 år!

Hund läger

Rouise

Trådstartare
Någon som varit på bra läger med sin hund? har det varit bra/dåligt? lärde ni er något. vilken prisklass?


Jag funderar på läger till sommaren, gärna med inrikning friskvård men även lydnad/ agility/freestyle är av intresse

men dels så är det svårt att HITTA lägrena och när man väl gör det så känner jag mig lite vilse.


så kom med läger erfarenheter! :D
 
Sv: Hund läger

Åh, jag undrar också!
Har funderat lite kring hundläger till sommaren efter att ha läst en gammal hundtidning, men verkar vara svårt att hitta något!
 
Sv: Hund läger

Detta låter ju jättekul! Ska följa den här tråden och se om det kommer upp några tips.
 
Sv: Hund läger

Ja hoppas det kommer några tips! :)

Än så länge har jag hittat ett läger.

det lägret inriktar sig på Friskvård och massage, lydnad lite på vardags nivå, freestyle lite prova på som jag förstod det.

Jag blev lite sugen på detta men det känns som att lydnaden ligger på för låg nivå för mig och min tik men jag ska fundera lite.Det är just friskvården jag är ute efter:)
 
Sv: Hund läger

Jag har varit på läger med min hund :) Det var väldigt givande och roligt.
Ett lydnads- och spårläger, fredag lördag och söndag och kostade mellan 2000-3000kr, kommer inte ihåg exakt det var ett tag sedan.
 
Sv: Hund läger

kl

Lägret jag har hittat kostar 2800 då ingår mat och logi för 3 dagar
vill man ha extra natt kostar det 150 kr inklusive frukost
vill man ha ett enkel rum kostar det 100kr/natt i tillägg

jag vet inte hur detta ligger prismässigt i jämförelse, men det känns inte som en orimlig summa
 
Sv: Hund läger

Jag har varit på läger med min hund :) Det var väldigt givande och roligt.
Ett lydnads- och spårläger, fredag lördag och söndag och kostade mellan 2000-3000kr, kommer inte ihåg exakt det var ett tag sedan.

Ok va roligt. :)
man vill ju att lägret ska ge något. Det är viktigt att man lär sig något och att man kan känna sig nöjd.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 260
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 528
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Om sisådär två år känner jag att det kan passa med ett hundköp. Barnen är i mitt tycke tillräckligt stora då.., dvs för att kunna förstå...
2
Svar
29
· Visningar
1 987
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 345
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp