Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fotot var ju jättefint i alla fallTack för era svar! Nu har vi haft premiärturen och hon tyckte det var lite läskigt i början, men efter en liten stund var hon lika cool som alltid.Hon lyckades trilla i vattnet med men hon klättrade snabbt upp igen. Jag blev dock sjösjuk och så brände jag mig i solen.
Så vi får se hur mycket den kommer användas.
![]()
Jag har sett att det är några här som är ute med SUP-brädor och hund. Jag har precis införskaffat en och tänkte kolla om ni har några tips och trix på hur man ska börja för att få hunden att tycka om det osv.
![]()
En som är taggad!![]()
Kul grej tänker jag? Det ser så sjukt idylliskt ut på alla bilder när folk är ute med sina hundar. Fast de har nog inte en sjösjuk matte.Finns det något speciellt syfte med det? Eller är det bara som en kul grej att göra med sin hund? Min hund älskar ju att bada så känns ju bara som att han kommer hoppa i vattnet hela tiden![]()
Det är väldigt praktiskt när man vill längre ut på sjön eller paddla i längre kanaler där hunden inte kan simma hela vägen.Finns det något speciellt syfte med det? Eller är det bara som en kul grej att göra med sin hund? Min hund älskar ju att bada så känns ju bara som att han kommer hoppa i vattnet hela tiden![]()
Kan man inte lika gärna ha en kanot då? Jag tänkte just på om det var specifikt brädan som det var något speciellt med.Det är väldigt praktiskt när man vill längre ut på sjön eller paddla i längre kanaler där hunden inte kan simma hela vägen.
Är nog en smaksak bara, SUP kan man ju bara fälla ihop och ta med sig i bilen om man har en som man blåser upp, det är svårt med kanot. Det är lättare att ha att göra med en sådan..tänker jag.Kan man inte lika gärna ha en kanot då? Jag tänkte just på om det var specifikt brädan som det var något speciellt med.
Vi har en uppblåsbar kanot också.Är nog en smaksak bara, SUP kan man ju bara fälla ihop och ta med sig i bilen om man har en som man blåser upp, det är svårt med kanot. Det är lättare att ha att göra med en sådan..tänker jag.
Jag är sjukt sugen på att prova men jag kanske ska avstå. Blir väldigt lätt sjösjukKul grej tänker jag? Det ser så sjukt idylliskt ut på alla bilder när folk är ute med sina hundar. Fast de har nog inte en sjösjuk matte.![]()
Åh vad praktiskt, ska jag fundera på att skaffa faktiskt, är så ofta vid sjöar och tänker varenda gång att "synd jag inte har kanoten med". Har en kanadensare som är väldigt otymplig att dra runt med så det blir aldrig av.Vi har en uppblåsbar kanot också.Oslagbart att bara kunna knö in den i bilen. Mer att pumpa upp såklart, men mer praktiskt om hela flocken ska med. Men SUPen är smidigare (och roligare att leka med)…
Visa bifogad fil 171096
Du kan få köpa min.Jag är sjukt sugen på att prova men jag kanske ska avstå. Blir väldigt lätt sjösjuk![]()
Är nog en smaksak bara, SUP kan man ju bara fälla ihop och ta med sig i bilen om man har en som man blåser upp, det är svårt med kanot. Det är lättare att ha att göra med en sådan..tänker jag.
Jag tackar nog nej på denDu kan få köpa min.![]()
Men hallåååå då vill jag köpa juDu kan få köpa min.![]()