Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad säger ni med hund om leksaker med andningsfunktion och hjärtslag? Jag har fått tips om det som lugnande sällskap i bilen till valpen när den ska hämtas. Bra grej eller lika bra med vanligt gosedjur??
Det kommer vi med, den får åka i en korgliknande bilstol så man kan sitta bredvid och ha handen nära. Ett gosedjur som andas blir kanske överflödigt? Jag avvaktar med just det inköpet… köper grejer som en tok just nuJag ser till att vara nära valpen när jag hämtar den. Sitta bredvid och kunna röra den![]()
Det kommer vi med, den får åka i en korgliknande bilstol så man kan sitta bredvid och ha handen nära. Ett gosedjur som andas blir kanske överflödigt? Jag avvaktar med just det inköpet… köper grejer som en tok just nu![]()
Låter bara som någon har kommit på ett sätt att tjäna pengarVad säger ni med hund om leksaker med andningsfunktion och hjärtslag? Jag har fått tips om det som lugnande sällskap i bilen till valpen när den ska hämtas. Bra grej eller lika bra med vanligt gosedjur??
Ja! Vi är en köpstark målgrupp vi förstagångs-hundföräldrarLåter bara som någon har kommit på ett sätt att tjäna pengar![]()
När jag hämtade min valp (norra Norrland, mitt i vintern) hade jag köpt en "Snugglesafe" som jag värmde hos uppfödarna och lindade in i en massa filtar och bäddade ner i bilburen. (Vi hade buren i baksätet och jag satt precis intill, så jag hade koll så att hon inte grävde fram den och blev överhettad.) Ärligt talat var det nog mest för min egen skull - hon är en varmlivad typ och efter hämtningen är det mest jag som använt den. Den är jätteskön att lägga på kontorsstolen en stund och komma tillbaka till uppvärmd stolVad säger ni med hund om leksaker med andningsfunktion och hjärtslag? Jag har fått tips om det som lugnande sällskap i bilen till valpen när den ska hämtas. Bra grej eller lika bra med vanligt gosedjur??
Vad säger ni med hund om leksaker med andningsfunktion och hjärtslag? Jag har fått tips om det som lugnande sällskap i bilen till valpen när den ska hämtas. Bra grej eller lika bra med vanligt gosedjur??