Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte så mycket att tillägga, men till Lena och MrsScabtree:
Ni skriver väldigt bra! Keep on![]()
Om en stackars tjejj plötsligt "drabbas" av eländet att hennes pastejnjutning räknas som olaglig, tycker jag det är värt det, om det samtidigt ger andra hundar ett bättre skydd mot utnyttjande.
Så vitt jag vet njuter hundar inte av sex? Eller är det jag som är helt bakom flötet?
Jag har för mig att människor, apor och delfiner är några av arterna som njuter. Men hundar, nej.
Utformningen kan man alltid diskutera, men i slutändan skiter ju djuren i hur lagen är skriven. Bara de slipper bli våldtagna.
.
Könet mellan sto/tik och människa skiljer sig inte mycket ifrån varandra.
MrsScabtree: När jag kom in i puberteten och förstod hur jag kände för tikar så hade jag mycket problem i att förstå varför jag kände som jag gjorde, när jag var 16 så uppsökte jag psykolog för mitt problem.
Ser ett par inlägg angående penetrering, varför skulle hon får ont av det? inga av dom två tikar jag har varit med har haft några problem med mig storleksmässigt och jag är "normal" stor. Om en tik vill så är hon avslappnad, vill hon inte så spänner hon sig och då går det inte, försöker man ändå så är det inget annat än våldtäkt, fungerar ju samma med människor. Om ni har läst om parning så ser ni att skillnaden mellan könet på en man och en hanhund storleksmässigt är nästan lika iaf på större hundrasen som schäfer,husky osv förutom svällkroppen som expanderar när hanhunden är i tiken.
Så då tycker du också att en förslagen olaglighet som inte skadar djuret ska straffas, den personen ska komma i brottsregistret med allt det innebär??
Det blir som att straffa en man som klappar ett barn på kinden-han kan ju vara pedofil.
Jag har inte så mycket att tillägga, men till Lena och MrsScabtree:
Ni skriver väldigt bra! Keep on![]()