Hundutställning i Malmö!

Sv: Hundutställning i Malmö!

Ingen som har bilder från dagen/dagarna då? :angel:

Jag kan inte sluta tänka på schäfrar .. :love:
 
Sv: Hundutställning i Malmö!

Roligt att ni fick nytt rekord. Grattis!!! Himla otur med ett pang-ljud mitt i allt :(

Nej men var 1:an efter 2:an :O Då hade jag ju hunnit se det. Var helt säker på att den var först så jag åkte när 2:an var slut *typiskt*

Tack :)
Nej i programmet var ju ettan först trist att de ändrade och inte satte upp lappar så publiken förstod vad som hände, det gjorde knappt jag heller ;)
 
Sv: Hundutställning i Malmö!

KL

Syrran ställde sin dvärgschnauzertik, och hon blev 2: e BT med CERT och r-CACIB :love::banana:!!

Jag är såååå glad för syrran och lilltikens skull :bump:!
 

Liknande trådar

Mat Ska till Malmöfestivalen och även om det finns gott om festivalmat så kan det vara skönt att gå till något ställe där man får sitta ner...
Svar
4
· Visningar
373
Samhälle Jag har fått inse att jag inte kommer ha råd att köpa lägenhet i Lund 🫠 Så funderar nu på att flytta tillbaka till Malmö, där jag är...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 732
Senast: kolblakkur
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 603
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 671
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp