Bukefalos 28 år!

Hur är det tänkt med gummiankor?

SaraXX

Trådstartare
Hur ska man göra för att de inte ska bli fulla med svart äcklig sörja :wtf:
Eller är det bara våra? :o
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Alla badleksaker blir ju så! Trots att man trycker ut allt vatten varje gång. Vet inte vad man ska göra tyvärr :(
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?


:rofl:
Du har ju barn och allt, var det inte det första du tänkte på! :o Jag gissade på badledksaksanka och tänkte det första jag gjorde att tråden hamnat lite tokigt här på senior, SENIORer leker kanske inte med gummiankor nuförtiden! :p
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Alltså badankor?

Man slänger dem efter ett tag och köper nya.
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

:rofl:
Du har ju barn och allt, var det inte det första du tänkte på! :o Jag gissade på badledksaksanka och tänkte det första jag gjorde att tråden hamnat lite tokigt här på senior, SENIORer leker kanske inte med gummiankor nuförtiden! :p

Haha, jag trodde det var nåt sexy ;)
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Blir dom inte fulla med svart sörja? Kanske kan användas som badankor då!:D
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Hur ska man göra för att de inte ska bli fulla med svart äcklig sörja :wtf:
Eller är det bara våra? :o

Våra också och gud vad jag har grunnat på om det är nått i vattnet som inte vattenanalysen visade! Vi har kastat och köpt nya, men jag hade hoppats att det inte skulle behövas.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
10 103
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
633
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 212
Senast: starcraft
·
Tjatter I ett ihåligt äppelträd på tomten bor någon fågel. Sambon sa att det såg ut som en stor, svart and kröp ut ur hålet i trädet i morse...
Svar
11
· Visningar
497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp