Bukefalos 28 år!

Hur är det tänkt med gummiankor?

SaraXX

Trådstartare
Hur ska man göra för att de inte ska bli fulla med svart äcklig sörja :wtf:
Eller är det bara våra? :o
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Alla badleksaker blir ju så! Trots att man trycker ut allt vatten varje gång. Vet inte vad man ska göra tyvärr :(
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?


:rofl:
Du har ju barn och allt, var det inte det första du tänkte på! :o Jag gissade på badledksaksanka och tänkte det första jag gjorde att tråden hamnat lite tokigt här på senior, SENIORer leker kanske inte med gummiankor nuförtiden! :p
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Alltså badankor?

Man slänger dem efter ett tag och köper nya.
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

:rofl:
Du har ju barn och allt, var det inte det första du tänkte på! :o Jag gissade på badledksaksanka och tänkte det första jag gjorde att tråden hamnat lite tokigt här på senior, SENIORer leker kanske inte med gummiankor nuförtiden! :p

Haha, jag trodde det var nåt sexy ;)
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Blir dom inte fulla med svart sörja? Kanske kan användas som badankor då!:D
 
Sv: Hur är det tänkt med gummiankor?

Hur ska man göra för att de inte ska bli fulla med svart äcklig sörja :wtf:
Eller är det bara våra? :o

Våra också och gud vad jag har grunnat på om det är nått i vattnet som inte vattenanalysen visade! Vi har kastat och köpt nya, men jag hade hoppats att det inte skulle behövas.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
633
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 212
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Finns det någonting i ert liv som ni fortfarande saknar och sörjer över så det hugger i hjärta och själ? Något man inte kan tänka på...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 113
Senast: raggsock
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 091
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp