Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Full pott...eller nåt. Jag har fått akuttid hos gyn idag, inte nog med att jag har blivit våldtagen - jag blev nog gravid också och har fått missfall. JAG ORKAR INTE MED DET HÄR !!!!!!!!!!![]()
Full pott...eller nåt. Jag har fått akuttid hos gyn idag, inte nog med att jag har blivit våldtagen - jag blev nog gravid också och har fått missfall. JAG ORKAR INTE MED DET HÄR !!!!!!!!!!![]()
Men, vad fan!Full pott...eller nåt. Jag har fått akuttid hos gyn idag, inte nog med att jag har blivit våldtagen - jag blev nog gravid också och har fått missfall. JAG ORKAR INTE MED DET HÄR !!!!!!!!!!![]()
Lite off topic;Önskar SÅÅÅ att vi allihop kunde följa med dig och i tystnad och stillhet hålla handen och ge dig styrka. Men det kan vi bara i tanken. Så det gör vi.
Många varma styrkekramar.
Men fy sjutton!Det är helt jävla otroligt vad jag är otursförföljd.
Jag fick ta tåget för att hinna in i tid för bussen hade förseningar pga planerat vägarbete men tågen gick som dom skulle och inga förseningar enligt deras app. Hoppar på tåget och...väntar. Och väntar. Efter tjugo minuter haffar jag en konduktör och frågar lite försynt om varför tåget står stilla? Polisen hade stoppat tåget för det var obehöriga på spåret. Ersättningsbussar skulle komma men jag hade aldrig hunnit i tid ändå.
Så jag fick hoppa av och ringa i panik en halvtimme innan jag skulle vara där och förklara med gråten i halsen om varför jag inte kunde komma trots att dom trollat fram en akuttid. Jag fick en ny tid imorgon eftermiddag, och jag tänker åka in TIDIGT så det inte blir mer strul.
Behövs det hjälp?Sängen har kommit!men hennes internet är avstängt pga missad räkning
![]()