Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis vaknat, somnade igen när jag fått kontakt med alla.
Jag ska inte ljuga för det slår bara tillbaka, jag har mycket mindre mediciner hemma idag än vad jag hade igår kan man säga. Det blev nog en del...minns inte riktigt... Och ja det var medvetet.
Mår väldigt ruttet både fysiskt och psykiskt idag![]()
Jag har precis vaknat, somnade igen när jag fått kontakt med alla.
Jag ska inte ljuga för det slår bara tillbaka, jag har mycket mindre mediciner hemma idag än vad jag hade igår kan man säga. Det blev nog en del...minns inte riktigt... Och ja det var medvetet.
Mår väldigt ruttet både fysiskt och psykiskt idag![]()
Dricker kaffe för fullt och pastavatten är på spisen, kan nog vara bra med lite mat också för att jämna ut eller vad man ska säga...Men du är här nu!Ta det lugnt, drick mycket vätska. *Duh Sel*
Dricker kaffe för fullt och pastavatten är på spisen, kan nog vara bra med lite mat också för att jämna ut eller vad man ska säga...
❤
Visst kan vi babbla bort en stund ❤.Kram på dig!Önskar så innerligt det fanns något jag kunde göra för att få bort allt det onda. Eller iallafall något så det skulle ta slut på eländet här och nu!
Men, ska vi babbla bort en liten stund om du orkar? Vi kan babbla på om vad som helst!
Och på tal om tidigare här när det diskuterades blommor så fick jag äran igår att ta över 6 små skott av mårbackapelargon. (Heter dom så?!)
Jag vet inte hur jag ska få dom att överleva!Har inte haft en levande växt i huset på 5 år!
Visst kan vi babbla bort en stund ❤.
Mårbackapelargon...alltså, jag har ingen aning om något heter så hahaha! Alla säger att pelargoner är lätta och att dom blommar bara man tittar på dom typ, jag eh, öh. De har väl överlevt nån vecka hos mig nån gång. Jag gick all in och köpte jättefina som var tvåfärgade och blommornas blad var typ taggiga?! Otroligt vackra!! I några dagar
Jag har bara ett tips, som jag själv är ganska usel på. Vatten!
Kaffe, juice och pasta intaget. Nu mår jag illaOhja, mat också förstås! Snäll mat. Och annan vätska än kaffe också.![]()
Kaffe, juice och pasta intaget. Nu mår jag illa.
Åh! Kalla, de blommorna är ju svinlätta kom jag på!! Tror de heter så i alla fall, ehm.Eller ja när de hänger ner över kanten på krukorna kanske det har gått lite för långt (de överlever inte att det hänt mer än en 20 gånger dock, vet av erfarenhet..), men även då har jag lyckats få liv i dom igen för på bara en halvtimme eller nåt så står blomjäklarna upp igen.Ja, jag glömmer också det där med vatten... Visserligen så har jag nog vattnat ihjäl en och annan blomma också... Dom har så olika behov alla blommor så man blir knäpp!
Nä,tacka vet jag plast!![]()
Hahaha, som här! Jag går all in med allt. Eller inte all in alls och då blir det mest skit av det haha.Jag har en tendens att försöka älska ihjäl mina växter. Jag vill så gärna att allt ska bli rätt att de dör till slut så det är lite trial and error här i huset. sedan sätter ju ekonomin stopp också om man vill älska dem för flera hundra i mpnaden i form av lampor och stuff.
Jag gör detsamma med djuren men som tur är verkar de stå ut med kärleken och leva ändå.![]()
Det är en himla tur att jag får medicin mot illamående utskrivet, så nu har det lagt sig liteChockat systemet lite kanske. Jag hoppas det lägger sig.
*Hugger din sista knapp bara.Det är en himla tur att jag får medicin mot illamående utskrivet, så nu har det lagt sig lite![]()
Till trädgård eller inomhus?Svärmor tänker köpa växter åt oss i inflyttningspresent. Jag drömmer om lummig grönska, men jag är totalt oduglig när det gäller växter. Sambon är bättre. Någon som kan länka en bra lista på katt-säkra växter? Nuvarande äter inte på växter, men nästa kanske gör.
Inomhus.Till trädgård eller inomhus?