Bukefalos 28 år!

Hur gör man för att gå på premiär?

Trissa

Trådstartare
Jag vill verkligen, verkligen se premiären på Downton Abbey - filmen, men hittar inte var den visas? Bara att den är den 13 september. Hjälp, Bukecineaster! Hur gör man för att hitta till premiären? :confused:
 
Om det är i SFs biografer(vad sjutton är det de heter numera?) så sätts schemat rätt sent och annonseras inte alltid innan. Om de inte tänker göra någon stor grej av det så kan det dyka upp veckan innan när ordinarie tablå kommer.

Fristående biografer brukar sätta programmet lite tidigare, men vad jag sett annonserar inte de heller premiärer innan de släpper resten av programmet för den veckan. Dock kan man ju redan nu testa att fråga om de planerar att visa den.
 
Filmstaden brukar släppa biljetter ett par dagar innan premiär. Tror att medlemmar kan köpa tidigare.
 
Jag vill verkligen, verkligen se premiären på Downton Abbey - filmen, men hittar inte var den visas? Bara att den är den 13 september. Hjälp, Bukecineaster! Hur gör man för att hitta till premiären? :confused:
Här i Västerås visas den fr o m 13/9 på Filmstaden.
 
Om man är medlem i filmklubben (sf) så får man ibland mail om biljettsläpp och även ibland chans att köpa biljetter före andra.
 
Ååååååh vad jag längtar tills den filmen har premiär! :love:

Såg en trailer så sent som idag där Lord Grantham säger åt the Dowager att hon inte ska gräla med en av gästerna på festen varpå hon svarar "I never argue. I explain.". :love::love::love:

Haha hon är en sann ledstjärna i livet :D
 
Ååh längtar också efter denna. Såg trailern och det blir kungligt besök på Downton. Kan ju förstå att Carson behövde kallas in då! :D För hur skulle pojkspolingen Thomas veta hur man tar emot kungligheter och all vett och etikett. Nej kan verkligen sympatisera med att det tunga gardet behövs.

Har förövrigt roat mig med att se om serien på DVD under våren och sommaren, min man är totalt oförstående han har aldrig sett ett avsnitt . The dowager har verkligen alltid svar på tal på sitt eget eleganta sätt.
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 437
Senast: MiaMia
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 784
Senast: Mkb
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
527
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 860
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp