Hur gör man med omskurna män?

jahapp

Trådstartare
Inget troll, bara blyg.
Några satt och snackade om omskurna män och om det är nån skillnad jäntemot vanliga snoppar. Gör man jätte annorlunda eller hur gör man?
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Nej, det är ingen skillnad ;) Kan behövas lite glidmedel om du ska runka av honom, men annars är det precis som vanligt.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Inget troll, bara blyg.
Några satt och snackade om omskurna män och om det är nån skillnad jäntemot vanliga snoppar. Gör man jätte annorlunda eller hur gör man?

det beror väl på vad du vill göra? skulle gissa att det inte är nån skillnad på stektemperaturen, att tankeförmågan är relativt lika, samt att en slö skridsko skulle vara lika avskräckade
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Omskärelse är en rätt korkad företeelse.

Om man plockar bort religiösa och kulturella aspekter, så brukar följande två fördelar med omskärelse hävdas:

1) En omskuren penis är renare.
Svar: Om du har en omskuren och en 'naturell' penis bredvid varandra, och de inte har blivit tvättade på en månad, då kommer du uppleva den omskurna som renare.
Om männen istället hade roat sig med normal intimhygien, så upplever ingen nån skillnad.

2) Problemet med för tidig sädesavgång löses med hjälp av omskärelse.
Svar: Många unga pojkar/män har mer eller mindre problem med för tidig sädesavgång. Detta löser sig med automatik när de blir äldre. Att lösa ett tillfälligt problem med en permanent lösning har aldrig givit ett nobellpris.


Den omskurna penisen kommer vara mer okänslig än den 'naturella'. Du kan själv tänka dig att du hela tiden hade din klitoris helt exponerad för alla dina kläder hela tiden. Till slut skulle den bli lite trött på beröring, och gissningsvis lite mer svårstartad.
Dock så sitter sex mer i huvudet än i känselceller, så det är inte så illa som det låter.

Och nej, denna gång talar jag inte av egen erfarenhet.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Jag tycker att omskuret är absolut sexigast.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Alla "manipulerar" sig väl till en eller annan grad? De flesta är ju varken som hon som opererat sig till katt eller någon som inte klipper håret, utan de flesta befinner sig ju någonstans däremellan.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Dum som jag är fattar jag inte ens manipulerad biten?

(detta betyder att du pedagogiskt ska förklara det för mig mammas:D)
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Åh så du föredrar kvinnor som exempelvis inte alls rakar sig under armarna? Då är du definitivt i minoritet!
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Jag föredrar omskurna män, men det är ju inte det jag tänder på i första hand så :)
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Haha! Du kan verkligen inte hantera att två (kvinnliga) personer har avvikande åsikt. Fascinerande att du valt att hänga på ett kvinnodominerat diskussionsforum :D
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Jo för det första jag frågar en karl är om han är omskuren.
Är han inte det kan han vara Brad Pitt och jag kommer ändå säga usch nej för fan..
;) :D
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Att klippa naglarna, peta tänderna, "ta bort den gula hinnan", klippa sig, etc är väl lite att ta iför att kalla manipulering. Men vill ni tolka mig så, så får ni väl det.

Annars menade jag lite mer manipulering av permanent karaktär; tatuering, piercing, olika kirurgiska ingrepp av rent skönhetsmässiga orsaker.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Jo för det första jag frågar en karl är om han är omskuren.
Är han inte det kan han vara Brad Pitt och jag kommer ändå säga usch nej för fan..
;) :D

Om han är Brad Pitt kan han ju t.o.m vara avskuren, och ändå ha en Pitt i behåll.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Jag tog specifikt raka armhålorna som exempel eftersom jag undrade över just det. Att klippa naglarna och borsta tänderna är väl snarast hygien (trodde jag att alla vuxna visste faktiskt) än något annat.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Jag tog specifikt raka armhålorna som exempel eftersom jag undrade över just det. Att klippa naglarna och borsta tänderna är väl snarast hygien (trodde jag att alla vuxna visste faktiskt) än något annat.

Då får du fortsätta undra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 235
Senast: SiZo
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 275
Senast: Gunnar
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
677
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp