Bukefalos 28 år!

Hur gör man med omskurna män?

Sv: Hur gör man med omskurna män?

Haha! Så uppenbart att du tycker att det är självklart att tjejer ska raka sig, så självklart att du inte ens ser det som "manipulation". Men gud nåde den tjej som föredrar en omskuren kuk, oj oj oj då är det minsann "naturligt är bäst som gäller".
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Haha! Så uppenbart att du tycker att det är självklart att tjejer ska raka sig, så självklart att du inte ens ser det som "manipulation". Men gud nåde den tjej som föredrar en omskuren kuk, oj oj oj då är det minsann "naturligt är bäst som gäller".
Det är inte klokt vad mycket du läser in i mig.
Grattis!

Skulle inte du kunna visa exakt var nånstans jag har åsikter om vad tjejer tycker om omskurna kukar?
 
Senast ändrad:
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Men herregud, läs dina egna inlägg. Så jäkla många är de inte.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Men herregud, läs dina egna inlägg. Så jäkla många är de inte.
:0)
Jag anar ett samband.
När jag frågat så här tidigare, har detta svar kommit som ett brev på posten.

Och anledningen till det, det är att du inte kan svara.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

kan visst svara men ska om exakt fem minuter dra till restaurangen med min snubbe. men okej, för dig kära lilla man ska jag svara:

i en tråd som handlar om hur man runkar/suger/rider/whatev en omskuren kille så kommer du med nån fånig lista över varför omskuret är ÅH så dåligt. när jag påpekar att jag tycker att det är hett (eftersom det ju är ett argument på plus-sidan - att många tjejer gillar det) så svarar du att du minsann föredrar kvinnor som inte är "manipulerade" med och att alla är olika.

du är inte ts (vad jag vet) - du är inte den som ska suga eller runka eller rida eller nåt annat med denna omskurna kuk så vad spelar det för roll vad du personligen tycker om omskurna kukar? varför känner du att du måste påpeka att vissa inte gillar "manipulerat"? som om du vill försvara din stackars oomskurna kuk mot kritik som inte ens existerar egentligen (inte i den här tråden i alla fall).

att du dessutom kommer med ett vulgärt inlägg om att folk här gillar avhuggna kukar är bara ytterligare ett bevis på att det är ett känsligt ämne för dig. buhu buhu vissa tjejer gillar omskuret.

nu: middag. tjingeling!
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Ja, se där. Du svarade faktiskt.

Men inte någonstans visar du att jag gav någon värdering på vad jag tyckte om tjejers åsikter. Det läste du in alldeles av dig själv.
Dessutom så svarade jag på TS fråga, som var "är det är nån skillnad jäntemot vanliga snoppar.", vilket jag då läste in lite mer i, än att bara som du, suga/runka/rida.

Jag förstår att det är jätte-jätte-jätte-jobbigt att jag - som man - kommer och tränger mig in i era hemliga rum, och säger vad JAG tycker om ett ämne, och vad JAG vet om det - som t.ex det här idag med omskurna kukar. Eller häromda'n med vasektomi.

Men jag roas faktiskt av det också, ert spel kring mig.
Och faktiskt - de härskartekniker som ni försöker med trycka till mig med.
:0)
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Om vi nu ändå ska följa mönstret härinne,
bör det strax komma ett påpekande om att jag bör hålla mig till ämnet, jag är Off Topic.
:0)
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Faktiskt inte, dina inlägg är lika mkt OT som niphredils och min personliga åsikt är att man omskär inte små barn utan det valet ska de själva få göra i vuxen ålder, oavsett vilken könstillhörighet de har. Det är många som har problem med sin omskärelse och som försöker restaurera sig senare, så fakta är att även ett barn ska ha rätten till sin kropp och inte utsättas för övergrepp av religiös eller inbillad hygienisk karaktär.

Vad någon väljer att utsätta sig för i vuxen ålder är en helt annan sak, själv tycker jag det är apfult med alla dessa tjejer som blåser upp läpparna så de ser ut att inte ens kunna stänga munnen efteråt, men det är deras val som vuxna och inget jag lägger mig i.

För min del är det ett stort hyckleri att vara emot kvinnligt omskärelse men i nästa andetag försvara manligt som trots allt oftast utförs under ohygieniska förhållanden och utan bedövning, långt i från moderna sjukhus och utbildad personal. Två fel blir inte ett rätt.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Haha! Så uppenbart att du tycker att det är självklart att tjejer ska raka sig, så självklart att du inte ens ser det som "manipulation". Men gud nåde den tjej som föredrar en omskuren kuk, oj oj oj då är det minsann "naturligt är bäst som gäller".

Bara en enkel refektion.

När nya användare dyker upp brukar kören stå och säga välkommen och vara snälla.

Nu dyker det upp en välformulerad man som ger sig in i diskussioner med friskt mod och plötsligt ska alla hans ord vägas på guldvåg. Det som en annan ej klart könsdefinierad användare kommer undan med utan kommentarer får detta nya manliga nick på pälsen för.

jag brukar anse att allt prat om mobb, om inre kretsar och maffia härinne är skitsnack. Men nu mår jag aningen illa faktiskt.

Det är väldigt stor skillnad på toleransnivå.
Buke på bottennivå.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Min make är omskuren, det gjiordes när han var baby eftersom han inte kunde kissa normalt annars. Det görs alltså inte alltid av suspekta anledningar.

Jag tycker det är jättefint :d
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Bara en enkel refektion.

När nya användare dyker upp brukar kören stå och säga välkommen och vara snälla.

Nu dyker det upp en välformulerad man som ger sig in i diskussioner med friskt mod och plötsligt ska alla hans ord vägas på guldvåg. Det som en annan ej klart könsdefinierad användare kommer undan med utan kommentarer får detta nya manliga nick på pälsen för.

jag brukar anse att allt prat om mobb, om inre kretsar och maffia härinne är skitsnack. Men nu mår jag aningen illa faktiskt.

Det är väldigt stor skillnad på toleransnivå.
Buke på bottennivå.



Jag håller med tanten, bortsett från det finstilta av uppenbar anledning.



För min del är det ett stort hyckleri att vara emot kvinnligt omskärelse men i nästa andetag försvara manligt som trots allt oftast utförs under ohygieniska förhållanden och utan bedövning, långt i från moderna sjukhus och utbildad personal. Två fel blir inte ett rätt.


Håller även med Mia_R.
Om man talar om hur sexigt, hett och fräscht det ser ut med omskuren penis så opponerar man sig inte mot män som anser dito om kvinnliga könsorgan som justerats pga kultur/tradition eller ren estetik?
 
Senast ändrad:
Sv: Hur gör man med omskurna män?

De jag har träffat som är omskurna har inte varit det pga religion utan vanliga svenska män som blivit omskurna pga för trång förhud.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Bara en enkel refektion.

När nya användare dyker upp brukar kören stå och säga välkommen och vara snälla.

Nu dyker det upp en välformulerad man som ger sig in i diskussioner med friskt mod och plötsligt ska alla hans ord vägas på guldvåg. Det som en annan ej klart könsdefinierad användare kommer undan med utan kommentarer får detta nya manliga nick på pälsen för.

jag brukar anse att allt prat om mobb, om inre kretsar och maffia härinne är skitsnack. Men nu mår jag aningen illa faktiskt.

Det är väldigt stor skillnad på toleransnivå.
Buke på bottennivå.

:bow: :bow:
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Bara en enkel refektion.

När nya användare dyker upp brukar kören stå och säga välkommen och vara snälla.

Nu dyker det upp en välformulerad man som ger sig in i diskussioner med friskt mod och plötsligt ska alla hans ord vägas på guldvåg. Det som en annan ej klart könsdefinierad användare kommer undan med utan kommentarer får detta nya manliga nick på pälsen för.

jag brukar anse att allt prat om mobb, om inre kretsar och maffia härinne är skitsnack. Men nu mår jag aningen illa faktiskt.

Det är väldigt stor skillnad på toleransnivå.
Buke på bottennivå.



:bow: :bow: :bow: Ungefär precis vad jag tänkte skriva!
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Jag blir snarare förvånad över hur högt i tak en del kvinnor (däribland du, jag har kommenterat det förut i inlägg till dig) har när det gäller män. Jag är rätt övertygad om att det beror på att män är just män.

Själv tycker jag att det är helt anmärkningsvärt hur vidrigt en del män dräller in och beter sig på det här forumet. Många män klarar helt uppenbart inte av kvinnodominerade miljöer, inte ens på nätet. Det är underligt.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Själv tycker jag att det är helt anmärkningsvärt hur vidrigt en del män dräller in och beter sig på det här forumet. Många män klarar helt uppenbart inte av kvinnodominerade miljöer, inte ens på nätet. Det är underligt.

Och jag är en av dem.
Därför behövde du trycka till mig med Härskartekniken:Förlöjligande.

:0)
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

I övrigt får jag tacka framför allt Tanten för hennes ord, och hennes öppna ögon.
 
Sv: Hur gör man med omskurna män?

Dum som jag är fattar jag inte ens manipulerad biten?

(detta betyder att du pedagogiskt ska förklara det för mig mammas:D)

Alltså jag tänker ju att vi hela tiden manipulerar hur vi ser ut. Tex genom att vi väljer frisyr, ev styling, ev makeup, hur vi är klädda, niphredils exempel med kroppsbehåring, hur och vad vi äter, i viss mån hur vi tränar, om vi sköter hyn, skyddar huden mot solen under sommaren etc. Allt det är ju i viss mån att vi manipulerar hur vi ser ut. Även om jag inte gör alla val ovan med utseende som största fokus finns det utseendemässiga med överallt.

Drt som gjorde att jag reagerade på uttalandet till att börja med var att det lät som ett typiskt förakt för kvinnor som är öppet måna om sitt utseende och tex väljer att operera sig, ha lösnaglar, ha löshår, måla sig mycket etc. Nu vet jag inte om det var så det var avsett men därför frågade jag. :)

(Pedagogiskt nog? ;))
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 282
Senast: SiZo
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 518
Senast: Gunnar
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
728
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 346
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp