Hur många härinne har valt sina hingstar och nu börjat seminera...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur många härinne har valt sina hingstar och nu börjat seminera...

Hej! Vid den Här tiden är nog Metall redan i Holland. Vad jag vet skulle han åka bara några dagar efter det att jag kollade på 90- dygnet. Enligt statistiken har han ca 45 sto. Jag har sett honom lite riden i hemmamilöj och även hanterad där . En härlig hingst,snäll och med ett trevligt temperament.
 
Sv: Hur många härinne har valt sina hingstar och nu börjat seminera...

Jag håller tummarna att det inte upprepas. Det är så sorgligt. Microlax räckte inte?
Ulrika
 
Sv: Hur många härinne har valt sina hingstar och nu börjat seminera...

Han fick det två ggr av vet hemma och direkt när vi kom till Skara.
Har hört att det är för sent om de inte har bajsat inom tre dagar men det stämde ju tydligen inte iaf inte på honom och han bajsade ju faktiskt lite på kvällen och då tror man ju att allt är bra.
Nu kommer jag väl knappt våga att lämna nästa fölunge en sekund.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 797
Senast: Masse
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 519
Senast: Blyger
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 318
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp