Hur många har ni legat med

Jag har läst (på Internetz), att en blir oskuldpånytt om en bara låter bli sex tillräckligt länge. Betyder det att räkneskapet går ner till noll igen?
Men herregud.... Oskuld är man bara en gång. Och när man inte är oskuld längre, då är det kört. Man kan hälsa hem. Ingen att räkna med. Utan värde. Då återstår att leva som nucka resten av sitt liv. Sorry, that´s it.

Ja, försåvitt du inte är man förstås :up:
 
Hur många jag legat med är ?? men jag VET att jag legat med människor från alla befolkade världsdelar utom Oceanien ((så minst 5 :rofl:)) för jag och min bff diskuterade det hon hade nån världsdel mindre o föreslog att efter jag bockat av Oceanien skulle step my game up och ligga med folk från världens alla länder men som jag sa då ---> jag gör det inte för äran och berömmelsen

Jag är inte ute efter rekordet
 
Det allra största problemet jag har med denna undersökning är att den har fyra staplar med sex eller sju procent vardera - eller snarare totalt tio staplar där sju av dem är tio procent eller lägre.

Samtidigt har undersökningen en disclaimer som lyder som sålunda:
"Den maximala osäkerheten i undersökningen är +/- 2,5% (procentenheter)"

Ibland mognar tankar långsamt. Jag omformulerar mig;
En statistisk undersökning, där spannet på mätonogrannheten är i samma storlek som själva undersökningens staplar torde ha samma vetenskapliga signifikans som valfri femminuters cartoon med Hjulben och Gråben.
 
Ibland mognar tankar långsamt. Jag omformulerar mig;
En statistisk undersökning, där spannet på mätonogrannheten är i samma storlek som själva undersökningens staplar torde ha samma vetenskapliga signifikans som valfri femminuters cartoon med Hjulben och Gråben.
Men den gör ju inga vetenskapliga anspråk. Så varför sura?
 
Jag har haft sex med två stycken Jerry varav en som jag var tillsammans med ett år eller så.
Sen internetdejtade jag ett tag efter det och då var det också en Jerry som tog kontakt med mig.
Som dessutom hade samma yrke som exet. :eek:

Hur stor är sannolikheten för det, liksom? :p
Jag gick inte vidare med honom, kan jag säga. :angel:

Detta är väldigt längesedan så det får jag anse vara preskriberat.

Dom senaste 15 åren har varit betydligt mer stillsamma (och tråkiga). ;)
 
En sak med undersökningen undrar jag över. Det står att män har haft sex med fler än kvinnor. Det har jag även läst flera gånger tidigare,
Men vad innebär det statistiskt?
Att män som har sex med män som drar upp statistiken?
För heterosexuella män borde ju haft sex med lika som heterosexuella kvinnor dvs om det finns ungefär lika många kvinnor som män i landet.
Jag har också funderat över det där i något annat sammanhang. Om jag har fattat rätt, anses det att en mycket liten andel kvinnor har väldigt många sexpartners, medan rätt många män har många men inte fullt så många sexpartners. Då avser vi heterosex. (Jag vet inte om den mycket lilla andelen mycket promiskuösa män som har sex med män är stor nog för att slå igenom statistiskt dessutom.)
 
Jag har också funderat över det där i något annat sammanhang. Om jag har fattat rätt, anses det att en mycket liten andel kvinnor har väldigt många sexpartners, medan rätt många män har många men inte fullt så många sexpartners. Då avser vi heterosex. .)
Ok, fungerar det då rent statistiskt?
Jag måste fråga pojkvännen sen när vi ses som är statistiker
 
Om en har haft med i snitt lite mer än en om året är en en hora. Bara så ni vet. :banghead: Nej, exet var inte sund på npgot sätt.
 
Du känner alltså att det här är en undersökning du skulle svara helt sanningsenligt på, precis som samtliga 1517 tillfrågade individer har gjort?

Om jag ska vara helt sanningsenlig, så har jag ingen aning om vilket svarsalternativ som är aktuellt för mig. Skulle jag få denna fråga skulle jag i bästa fall höfta till med något som lät bra.
Men jag skulle lika gärna kunna få för mig att obstruera undersökningen, om jag fann den meningslös - eller om jag skulle känna aversion mot utfrågaren.
För min del ser jag inte det kontroversiella med undersökningen, och jag skulle inte ha något problem med att besvara den sanningsenligt. Jag hör till dem som har åtminstone hyfsad koll på hur många jag har haft sex med - och jag har ärligt talat svårt att föreställa mig hur någon med färre än ett trettiotal sexpartners kan undgå att ha åtminstone en hyfsad aning om hur många h*n haft sex med. Men inser förstås att det bara är min uppfattning.
Ifråga om att obstruera så tycker jag det låter alldeles väldigt underligt att få för sig att göra det om man aktivt valt att ingå i en enkätpanel. Men det är ju också bara jag.
 
För min del ser jag inte det kontroversiella med undersökningen, och jag skulle inte ha något problem med att besvara den sanningsenligt. Jag hör till dem som har åtminstone hyfsad koll på hur många jag har haft sex med - och jag har ärligt talat svårt att föreställa mig hur någon med färre än ett trettiotal sexpartners kan undgå att ha åtminstone en hyfsad aning om hur många h*n haft sex med. Men inser förstås att det bara är min uppfattning.
Ifråga om att obstruera så tycker jag det låter alldeles väldigt underligt att få för sig att göra det om man aktivt valt att ingå i en enkätpanel. Men det är ju också bara jag.
Dessutom fanns ju svarsalternativen "Vet ej" och "Vill inte svara".

Jag förstår inte heller varför frågan om antal sexpartners i högre grad än andra enkätfrågor skulle generera medvetet felaktiga svar. Jag tror att de flesta inte uppfattar den frågan som provocerande.
 
62c12bc5ca0da703eff63b745ecdf4b6.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 172
Relationer Hej! Här kommer en liten lyckoförklaring över hur fint livet kan bli ändå mvh glad och kär :D Jag har hela mitt liv känt en dragning...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 429
Senast: nyponros
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
32 630
Relationer Anonymt nick, och jag tror kanske det även blir mitt helt nya, då jag är trött på mig själv, vill börja om, vill ändra allt som finns om...
Svar
6
· Visningar
1 509

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp