Hur många

Sv: Hur många

Enya skrev:
Ja, gud, det hade ju varit skitbra ju!!! Vad tyst, lugnt och skönt mitt liv hade varit då!!!!

Men tänk om resultat blir att ingen hör vad man säger för alla i ens omgivning har satt en på deras ignoreralista :o :crazy:
Nä, det är kanske tur att det inte finns någon ;)
 
Sv: Hur många

Jag har ingen där, inte på kompislistan heller.

Nåt som vore skoj vore en tabell där det stod hur många
som var ignorerade.. typ så här:
Sablar - ignorerad hos 14 personer :D
 
Sv: Hur många

Jag ignorerar inte nån. För att jag skulle gör det skulle det krävas extremt mycket. Jag har inställningen att eftersom detta är internet och vi alla är människor (give or take some ;) ) som har olika bagage och inställning till saker och ting så finns det ingen anledning.

Skulle jag känna irritation över ett inlägg provar jag att läsa om det och tänker på att betona allt så snällt och sakligt jag kan vilket oftast leder till att det inte är värt att hetsa upp sig nämnvärt.

Har inte heller hört att någon skulle iggat mig, vill de göra det så ... so what *s*
 
Sv: Hur många

pigleton skrev:
Har inte heller hört att någon skulle iggat mig, vill de göra det så ... so what *s*
Ja precis! det är ju deras problem om de missar allt underbart som jag har att komma med :D
 
Sv: Hur många

har ingen på min ingorenigslista.. skulle bara bli förvrrad omjag läste nån tråd och det fattades inlägg
 
Sv: Hur många

A_K_N skrev:
Jag har ingen på min ignoreringslista och kommer säkerligen inte att sätta upp någon där (inte ens blondiner som är brunetter, dom kan hamna på kompislistan istället;))


Det var ju tur det eftersom att jag färgade om mitt blonda hår till brunett i förrgår då :rofl: ;)
 
Sv: Hur många

Gnist skrev:
Utnyttjar ignorerlistan ??

Vad krävs det av en annan användare, för att hamna på just Din Igg-lista ??

Jag har iggat en användare, eftersom att denn* är en kappvändare, som jag till slut ledsnade på........

:crazy: ..Öh...Kan nån informera en okunnig ,vad en kappvändare är för nåt :confused:
 
Sv: Hur många

Jag har ingen på ignor, dom kan ju komma med bra ideer även om dom kan vara jobbiga ibland.
 
Sv: Hur många

Finns en användare som är ignorerad. Och det är enbart för att kag rent ut sagt blir förbannad när jag läser dennes inlägg.
 
Sv: Hur många

kristel skrev:
Förresen vet du! Nu har den :devil: maskinen börjat med att öppna luckan mitt under tvättcykeln...
Lagom roligt att få ALLT vatten ut på golvet :D , den får nog bli pensionär iallafall :cry: :cry: .

//kristel, vägra vara vuxen ;)
Äh, köp ett billigt spännband på Ö & B och dra runt maskinen, eller borra lagom stora hål i rätt höjd i framkant på gavlarna och trä krokarna igenom. Sen var det väl själva :devil: om inte luckskrället ska förbli stängt.

Ride On// att kasta är att dö en smula :angel:
 
Sv: Hur många

En kappvändare, är en som "vänder kappan efter vinden" och bara håller med än den ena och än den andra beroende på vem av två/flera parter, som ser mest framgångsrik ut för tillfället, och som inte har någon egen åsikt om någonting.....
 
Sv: Hur många

Förhoppningsvis behövs inte den funktionen då folk,förhoppningsvis inte ids pm-a en person de ogillar :smirk:
 
Sv: Hur många

Usch det har jag faktiskt varit med om här en gång, det var lite drygt. Jag hade en ide på hur man ska kunna ända bom på westernsadel, ideen funkar har jag fått bekräftat här på buke. Människan kunnde inte tänka sig att min ide funkade bara för att den inte gjorde det på just westernsadelmärket som denna person har så han pm:ade mig där det stog pucko.
Sådant är ju drygt som f*n.
 
Sv: Hur många

men snälla....allt som kommer ur min trut står jag för och har alltid gjort, så obekväm? Nej, men drar jag anledningen en gång till om varför jag blir blockad så blir jag blockad igen
 
Sv: Hur många

Jag tänkte efter mycket om och men ignonera en användare men så försvann den i stora avstängningsvågen.
Jag är ju hemskt nyfiken dock så jag hade säkert läst inläggen i allafall och retat upp mig - det hade varit bättre om personen inte kunnat läsa mina inlägg.
Kan man göra en tvärtomignonerarknapp......
 
Sv: Hur många

En användare som blev avstängd ett otal gånger under olika nick hade jag på ignoreringslistan ett tag när hon var för dryg. Sen är det en del andra som jag haft på listan av olika skäl.

Jag tycker inte om heta debatter så det var för att slippa dras in i sådant som jag valde bort några personer.
 
Sv: Hur många

Tja, den dagen den sorgen - lite roligt är det ju också när folk debatterar, bara ingen blir sårad. Och nu när vi blivit uppmanade att anmäla i större utsträckning så är det väl bara att göra det igen.
 
Sv: Hur många

A_K_N skrev:
Jag har ingen på min ignoreringslista och kommer säkerligen inte att sätta upp någon där (inte ens blondiner som är brunetter, dom kan hamna på kompislistan istället;))


:

:rofl: Det lät ju som mig när jag försöker "använda" datorj*veln...
 
Sv: Hur många

Har ingen på ignorelistan, testade den bara en gång för att se hur det såg ut, men jag tyckte bara att det var störsamt... :cool:

Däremot så vaknar alltid min nyfikna sida när folk börjar prata om den och den, då tänker jag alltid på vem det kan vara?? :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Smulu
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
779
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
4 207
Senast: Enya
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 739
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022
  • Hijabis i stallet!

Omröstningar

Tillbaka
Upp