Hur många

Sv: Hur många

nix det gör man inte, i tråden men man kan om man vill läsa det ändå genom att det kommer upp en länk "visa meddelandet"
 
Sv: Hur många

Mabuse skrev:
Det är en användare som varit här länge, men byter nick ofta.

Då förstår jag... och man byter nick för att man blivit obekväm kanske... och hamnat på mångas ignoreringslistor.... :angel:
 
Sv: Hur många

Gnist skrev:
Gå in på en användare,(som när du ska skicka pm) så finns det två alternativ, lägg till som kompis / lägg till på ignorlista

Vad händer om man lägger nån till kompis-listan då??
 
Sv: Hur många

jag har ingen på min ignoreringslista.. man kan juh missa något vettigt..

även en blind höna kan finna ett korn..
 
Sv: Hur många

Ahaaaa.... ska testa!

Ser dom ifall de är inlagda på min lista? Eller kan jag se om någon lagt till mig..? :o
 
Sv: Hur många

Jag tror inte att du får meddelande om det :confused: Man kan nog lägga dit dom man vill som man vill ha snabb info om dom är inne eller inte...

Jag har Pm:at minna vänner och varnat dom att jag har koll på dom ;)
 
Sv: Hur många

Zeli skrev:
Nej nej nej - jag är alldeles för nyfiken för att nytja en sådan funktion. ;)
Det där är mig i ett nötskal! :o :D
Jag använder inte någon av funktionerna faktiskt, har varit medlem här i strax över ett år och först för någon vecka sedan sett att det finns de två funktionerna :o Men har ingen som jag vill ignorera.... jag tar nog inte så hårt på vad som skrivs här så att jag vill ignorera folk.
 
Sv: Hur många

Nu är väl egentligen den här tråden på fel forum, den borde nog ligga under Bukefalos-hjälp istället för Senior. Iaf som den har utvecklat sig :angel:

Jag har ingen på min ignoreringslista och kommer säkerligen inte att sätta upp någon där (inte ens blondiner som är brunetter, dom kan hamna på kompislistan istället;))

Om någon har satt upp mig på sin ignoreringslista och sedan talar om det så blir jag nog snarare smickrad än förolämpad iaf :cool:
 
Sv: Hur många

Freydis skrev:
Då förstår jag... och man byter nick för att man blivit obekväm kanske... och hamnat på mångas ignoreringslistor.... :angel:

Eller så har man blivit avstängd och skaffat sig ett nytt nick :confused: :crazy:
 
Sv: Hur många

Har inte haft någon användning att använda den på Bukefalos, men däremot finns det andra ställen jag har använt den.
 
Sv: Hur många

kristel skrev:
Jag har ingen uppsatt på ignoreralistan, dock fick jag så sent som igår 1 pm av en användare som informerade mig om att jag minsann var uppskriven på hennes lista :rofl: .
Huhuhu vad räääädd jag blev ;) ...

Precis som så många av er andra retar jag mig på en del användare men det är ju faktiskt bara till att strunta i att svara. Likaså gäller för dom som irriterar sig på mig, det är bara till att skita i svarsknappen :idea: .
.
Det var inte jag i alla fall som satte upp dig på listan, då kan vi ju inte laga tvättmaskiner och annat roligt,,,,,,,,,,,,,,, :angel:

Tycker man att en användare börjar utöva mobbing är det ju bara att svara med samma mynt, fast sakligt och välformulerat för det tål dom inte. :D

(Och trollet sprack i solen,,,,,,,,,,,,) :devil:
 
Sv: Hur många

Ride on skrev:
Det var inte jag i alla fall som satte upp dig på listan, då kan vi ju inte laga tvättmaskiner och annat roligt,,,,,,,,,,,,,,, :angel:
:love: Och du är inte en hon heller!
Förresen vet du! Nu har den :devil: maskinen börjat med att öppna luckan mitt under tvättcykeln...
Lagom roligt att få ALLT vatten ut på golvet :D , den får nog bli pensionär iallafall :cry: :cry: .

//kristel, vägra vara vuxen ;)
 
Sv: Hur många

Jag har aldrig använt vare sig ign eller komp knapparna.
ign kan jag inte se att jag skulle ha anv för då jag inte gärna vill missa ngt och ändå förmodligen inte skulle ta åt mig personligt av påhopp. (nu kan jag inte minnas att jag blivit påhoppad nån gång, även om jag kanske förtjänat det ibland :devil: :rofl: )
Men ändå...
Kompislistan kanske man skulle börja använda däremot. hmm...
Vilka skall bli mina första offer? :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Smulu
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
779
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
4 207
Senast: Enya
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 739
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp