hur mycket får en renault senic dra?

vinkelina

Trådstartare
får inte tag på kompisen som äger bilen, borde få veta detta i kväll så jag vet om ja ska boka en annan chafför, eller om kompisen kan komma och hjälpa

Sv: hur mycket får en renault senic dra?

kolla registreringsbeviset, antingen pappersvis eller via vägverkets hemsida och funktionen fordonsfråga (googla fordonsfråga, första träffen).

annars kan du kolla samma modell (motor&årsmodell) på blocket och söka på dennes reg-nr om du inte har det specifika regnumret.

Sv: hur mycket får en renault senic dra?

Min får dra 1300 kg. Är osäker på årsmodell men jag tror att det är en 04 med 1,6 l motor.

Liknande trådar

Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 566
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 406
Senast: fio
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 241
Senast: Askur2017
·
Hemmet Sedan en tid tillbaka stinker det ofta tobaksrök i min lägenhet. Jag vet inte varifrån det kommer, ifall någon granne börjat röka eller... 2
Svar
30
· Visningar
1 525
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Skötsel av utedass
  • Arbetsterapeut

Hund, Katt, Andra Djur