Hur mycket får man såga köksinredarens förslag...?

Alltså @hvala ert kök är verkligen helt fantastiskt! :love: Skulle du bli sugen på att designa fler retrokök står vårt till förfogande när som helst :D
Tack! Det skulle vara hur kul som helst att göra fler kök, om jag slipper bygga ihop det! Så om du bara vill ha hjälp med att planera är jag på. Jag skulle behöva ett nytt projekt. Jag går lite och hoppas på att vårt badrum ska få en vattenläcka så att jag får göra om det också :angel:
 
Inser att jag har ett omodernt kök i ett ganska nybyggt hus :)
Det första vi bytte från kökstandarden var den rostfria fläkten som vi ersatte med ett skåp med fläkt plus att skåpet bredvid vart bredare.
Vi har häll med ugn under, så mycket bakar vi inte så att det inte funkar. Micron står på köksbänken då jag inte har fattat varför jag ska balansera saker över axelhöjd till micron. Vi bytte även diskbänk till en som har plats för ett diskställ.
Skafferiskåpet har vi modifierat med att utdragningsbara hyllor från IKEA till ett Ballingslöfskåp
En av de roligare sakerna var att kaklet vi valde några månader senare var väldigt inne och syntes i alla tidningar
Hoppas att du har fått det kök du vill ha
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 824
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp