Hur räknar man poängen på Korningens MT??

Lena Furberg

Trådstartare
Ja, hur räknar man egentligen poängen? Min hund fick en viss poäng inskrivet i sitt protokoll. När resultatet sen kom in på HundData hade han 10 poäng mindre! Och när jag själv lägger ihop siffrorna i protokollet stämmer ingenting! Jag vet att de olika momenten har olika sk koefficient eller vad det nu heter, men det ska väl synas redan i slututräkningen på protokollets olika delar? Eller??

Sv: Hur räknar man poängen på Korningens MT??

Siffrorna på ditt protokoll SKALL vara de som gäller!

SBK har ju skurit ner på personalen och jag utgår ifrån att dessa resultat matias in manuellt i systemet (?) så troligtvis är det en "felskrivning".

Mitt tips är att du mailar SBK och ber dem kontrollera. Scanna gärna in ditt protokoll, så slipper de leta upp papperskopian.

/Swat

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 437
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
24 411
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 719
Senast: Dopy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka