Hur representativt är detta?

Sv: Hur representativt är detta?

Om det är en tjej som tänder på strypsex och dominanta handlingar så funkar det säkert jättebra.

Jag för min del tycker inte om att bli kallad slyna och/eller knulldocka och skulle avsluta sexet omedelbart för jag tänder inte på en sådan kvinnosyn.

Visst kan det vara mycket stimulerande med dirty talk med det skall för min del vara med lite stil. Förödmjukande dirty talk är inte min stil. Jag får en känsla av att skribenten har ett enormt uppblåst ego och bara det är fruktansvärt avtändande för min del. Men för de tjejer som går igång på sådant så funkar det som sagt alldeles utmärkt.
 

Liknande trådar

Fordon Samtliga kanaler på bilradion brusar bara. Den hittar heller inga kanaler om jag gör en sökning. Vad kan vara fel och vad gör jag åt det?
5 6 7
Svar
137
· Visningar
4 917
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Det står saker i min journal som inte stämmer. Jag ska ha fått en viss behandling står det, men det har jag inte alls. Och en annan sak...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 281
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Idag har det gått 133 dagar sedan Sverige beslutade sig för att ansöka om att bli medlem i Nato. Experternas gissningar om igår, senast...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: golit
·
Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 614
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp