Hur ska dom sitta???

_Runaway_

Trådstartare
ursäkta en okunnig, men...

Köpte ett par höga transporskydd förra veckan för att ha på onsdag när vi ska till strömsholm. Men.. Alltså, de där flikarna som går upp på framskydden, de ska ju vara framför knät. Men de jag köpte sitter liksom inte på knät! Det blir en glipa över knät mellan kanterna på skydden liksom. Ska det vara så? Eller ska de inte sitta omlott så knät skyddas? Köpta på hööks, storlek full, d-ponny.

Sv: Hur ska dom sitta???

nej dom ska inte sitta omlott. Mina gör iaf inte det. men dom bör ju gå nästan i hop.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 167
Senast: Jamtland
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 572
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka