Hur ska man återfå hoppet?

Så ledsen för din skull! Det är ju skandal att det får vara så.
Men tyvärr vet jag ju av egen erfarenhet att det kan vara väldigt svårt att få hjälp med smärta. Och jag vet hur mycket energi det tar när man har riktigt ont. Och kanske inte ens kan sova pga det. Och att det kan vara jobbigt att orka ta sig igenom hela undersökningscirkusen.
Men trots att det finns läkare som inte bör ha patientkontakt så finns det ändå en hel del vettiga läkare. Hoppas du får tag i sen sådan och att du får hjälp. För så ska du ju inte behöva ha det. :heart
Ja den bästa läkaren jag mött var i Ulricehamn.
Men lite långt att åka.
 
Jag vet inte vad det är för värk du har men jag har också värkproblem och det blir mycket värre när jag mår psykiskt dåligt.
 
Idag orkade jag inte så mycket efter jobbet.
Är ju fackligt aktiv och deltog i ett möte på zoom.
Sen pratade jag med sonen och utfodrade marsvin och katt.
Nu ligger jag och ska läsa lite.
 
Ja och naturligtvis slutar telefonen ladda som den ska
Har inte råd med en ny denna månad

Testa lite olika vinklar på laddaren, ett tag fick jag ha sladden liksom runt telefonen för att den skulle vara sträckt (svårt att förklara)
Köpte sen en ny laddare som funkade :)
 
Jag går omkring med en fasad att allt är bara fint och jag är lycklig osv.
Men egentligen bakom fasaden är jag ett vrak.
Ser ingen framtid förutom med jobbet.
Men det kan jag inte leva på i all evighet.
Hur ska jag få tillbaka hoppet om att träffa nån jag kan älska utan våld alkohol och bråk.
Ibland önskar jag att jag gav efter för suget och lät alkoholen ta över, men jag vet ju att jag inte mår bättre då.
Har liksom inget att vara glad över förutom jobbet och mina elever och kollegor.
Där har jag ett värde.
Vet inte vad jag vill med tråden.
Jag är introvert, har social fobi och är aspank så hobbies är inget jag kan dra nytta av.
Inte läst de svar du fått av andra. Men man blir glad av att glädja andra. Antingen privat eller genom en organisation som till ex kyrkan, Röda Korset, ett djurhem... Själv tror jag på Gud och han liksom ler mot mig ibland och då känner jag att han vill ha mig här på jorden 🙂.
 
Inte läst de svar du fått av andra. Men man blir glad av att glädja andra. Antingen privat eller genom en organisation som till ex kyrkan, Röda Korset, ett djurhem... Själv tror jag på Gud och han liksom ler mot mig ibland och då känner jag att han vill ha mig här på jorden 🙂.
Det är inte aktuellt med kyrkan för tillfället.
Djurhem finns inga i närheten
Annars skänker jag kattmat dit genom en som är volontär
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Svar
6
· Visningar
1 617
Senast: Emine
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 523
Senast: Imna
·
Relationer (om någon lyckas lista ut vem jag är, så dela inte, fördrar att vara anonym i denna tråden) Jag har nyligen gjort slut med sambo som...
Svar
18
· Visningar
1 686
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hej! Jag har varit tillsammans med min pojkvän i 5 år, jag är 20 år och han 23, jag älskar honom och han mig. Men ända sen i somras så...
2
Svar
29
· Visningar
1 942
Senast: Rialavargen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp