Hur ska man vika handdukar!

hur ska man vika

  • 1

    Röster: 11 12,4%
  • 2

    Röster: 67 75,3%
  • 3

    Röster: 11 12,4%

  • Antal omröstningsdeltagare
    89
  • Omröstning stängd .
Anything goes så länge jag får in dem i skåpet. De hänger ju vikta på längden på sträcket så det är ju bara att ta den därifrån, vikt en gång på längden och en på bredden och vika lämpligt antal gånger till för att proppa in dem.

Jag har inga som helst ambitioner om att skåpen ska vara fina inuti.

Mina ambitioner sträcker sig till att minimera tiden det tar mig att få bort kläderna från sträcket, eftersom det är tråkigt.

Den fruktansvärda röra av degiga handdukar man får om man proppat in dem i torktumlaren skippar jag också. Vill att det nästan ska snäppa när jag viker dem :D
 
Det beror ju på storlek på handduk och det skåp/hyllutrymme som finns dedikerad för de olika handdukarna. Här förvaras handdukar på två olika ställen dvs i skåp i stora badrummet och på hylla i lilla.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 367
Senast: Hedinn
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
854
Senast: Sedna
·
Fritid Fick ett gäng broderade handdukar av min styvfarmor. Samtliga oanvända. De flesta från 50-talet men några från 20-talet med. Vad kan...
Svar
15
· Visningar
1 183
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 465
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp