Hur sover era 2åringar dagtid?

Min blir 2 om en månad och han sover runt 1 h på förskolan och på helgen runt 1,5-2 h hemma.

Vad menar du med att hon säger ifrån?
Min säger också ifrån om vagnen, han blir arg om han ska sitta i den, han vill gå själv men ibland går det inte pga vi har hund som måste ut och jag har inte alltid tid med att han får gå när vi går ut med hunden och då får han vackert sitta i vagnen trots skrik.
 
Min blir 2 om en månad och han sover runt 1 h på förskolan och på helgen runt 1,5-2 h hemma.

Vad menar du med att hon säger ifrån?
Min säger också ifrån om vagnen, han blir arg om han ska sitta i den, han vill gå själv men ibland går det inte pga vi har hund som måste ut och jag har inte alltid tid med att han får gå när vi går ut med hunden och då får han vackert sitta i vagnen trots skrik.
Vi har en tjej med otroligt starka åsikter, går inte att "köra över" henne eller tvinga mot hennes vilja. Mycket går att lirka och förklara. Men säger hon nej trots en förklaring så får man komma på ett annat alternativ.
 

Liknande trådar

Småbarn Sonen har tidigare gått hos dagmamma men av olika anledningar så har vi nu bytt till kommunal förskola. Bytet har gått över förväntat...
2
Svar
26
· Visningar
5 828
Senast: Soapbubble
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 373
Senast: Zewz
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
19 332
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hej någon som vet hur man klarar att sluta med zolpidem? Jag har ätit denna tablett 10 mg varje dag i ca 3 veckor, först ca 2 veckor...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp