Hur stora foderförpackningar köper ni?

Sv: Hur stora foderförpackningar köper ni?

Du verkar tro att vi inte kan räkna kgpris, vi förklarar att vi inte vill!

Jag bor i en normal tvåa, i mina ögon alldeles för litet för en katt varför mina får gå ut. Men klädkammaren är inte 25 kvm så jo, jag tycker att en ful låda med kattmat är trist att trycka in där.

Och det är inte så att man kan låta bli att ge katten mat under 10 månader tills man sparat ihop 700kr.

Inse att dina argument kanske gäller för dig men inte för alla.
jag ska ändå åka 3 mil för att köpa hästmat och mat åt oss så det är inte särskilt betungande att gå in i butiken bredvid och lassa på lite kattmat i bilen också. Och att springa ned till förrådet för att hämta kattmat när jag kan köpa det på vägen, hur fan sparar det tid?
 
Sv: Hur stora foderförpackningar köper ni?

..sen är de energisnåla, billigare i drift, fräschare och bättre planerade..
men nåns annans verklighet är väl inte intressant för dig..
 
Sv: Hur stora foderförpackningar köper ni?

vi köper två kilos påse, passar perfekt i burken :)
Räcker drygt en månad till våra två så jag ser ingen anledning att köpa större.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 455
Senast: Myrten
·
Katthälsa Jag och min sambo är totalt nybörjare på katt och fick hem en liten neva masquerade för några veckor sedan. Vi köpte samma mat som...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 622
Senast: MJLee
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 088
Senast: Habina
·
Övr. Hund Jag har testat ett torrfoder som faktiskt fungerar förvånansvärt bra till mina färskfoderätande hundar. Med "testat" så menar jag att...
Svar
18
· Visningar
1 427
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp