Hur tar man bort inlägg??

B

baa

Någon som vet hur man tar bort ett inlägg helt så att det inte syns att man har gjort inlägget? Det gick på det gammal forumet, kan man gör det nu?
 
Sv: Hur tar man bort inlägg??

Tror inte man kan göra det nu.

Det gäller att tänka efter innan man klickar på SKICKA-knappen ;)
 
Sv: Hur tar man bort inlägg??

jo men ibland blir det fel även om man har tänkt efter...
 
Sv: Hur tar man bort inlägg??

Gick det verkligen på det gamla systemet. Jag har sett en del andra inlägg om saker som minsann gick förut men inte går nu längre. Grejen är de fanns inte eller fungerade inte på gamla systemet.

Tiden för hur länge man kan ändra ett inlägg har förlängts, om du skrivit helt fel, varför inte ändra i inlägget och skriva just så, att det blev fel. :)
 
Sv: Hur tar man bort inlägg??

Jodå! I förra systemet gick det att radera inlägg men bara inom en viss tid. Jag gjorde det flera gånger i alla fall... ;)
 
Sv: Hur tar man bort inlägg??

Jo radera inlägg/trådar gick men tråden/inlägget låg kvar med meddelande att det var raderat
Man kunde inte som trådskrivaren frågar radera UTAN att det syns.
 
Sv: Hur tar man bort inlägg??

Jag är nästan säker på att det gick att ta bort hela inlägg utan att det syntes om det in var någon som hade svarat på inlägget. Så det går alltså inte ta bort inlägg, bara redigera dom om jag har förståt det hela rätt.
 
Sv: Hur tar man bort inlägg??

Jag vet inte om det gick att ta bort en ny tråd (jag startar sällan nya) men jag vet att det gick att ta bort inlägget under samma tid som det gick att ändra det. Har gjort det ett flertal gånger då inlägget blivit dubbelt, då har jag tagit bort det ena.
 
Sv: Hur tar man bort inlägg??

Jo, det kunde man. Både inlägg och nya trådar.
Att man stötte på inlägg ibland där det stod typ "Raderat" var väl mer för att användaren som skrivit inlägget ÄNDRAT det istället för att radera det helt?

I vilket fall som helst håller jag med trådskaparen om att en sådan funktion vore bra oavsett om det funnits tidigare eller inte, för ibland ångrar man sitt inlägg ÄVEN om man har tänkt efter före (det gör jag alltid).
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där. Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller...
80 81 82
Svar
1 623
· Visningar
104 312
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 968
Senast: Daff
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 752
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp