HUR TAR MAN BORT SIN ANVÄNDARE?!?!

Du skriver så många dumma inlägg så du blir borttagen. :D

Jag vet faktiskt inte, men du kan alltid PM:a Gunnar och säga till att du vill ha din användare borttagen.
Eller så skiter du helt enkelt i att logga in.
 
okej.. det ska jag försöka med! ;) nejdå. okej då vet jag..
 
Att skicka ett PM till mig är rätt sätt att få sitt användarkonto borttaget.

Ange anledningen till att ni vill ha användarnamnet borttaget.
Jag vill gärna veta om det beror på att ni vill byta namn, men använda samma e-postadress eller om det exempelvis beror på att någon har behandlat er illa på något sätt.
 
Men Gunnar, jag har PMat dej i samma ärende, eftersom jag funderade på att byta namn och när jag lade upp det nya så blev det fel och systemet valde ett lösen åt mej på nåt konstigt sätt. Och jag har inte fått svar....
 
Nu förstår jag nog ingenting :)
PM:a mig och beskriv i detalj vad du gjort, vad som hänt och vad du vill att jag ska göra.
 
Det ska jag....jag tror förresten jag vet varför jag inte fått svar! jag såg att jag bara svarat på mailet med reg-uppgifterna! Flåt jag "ljög" omedvetet!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Granntomten är till salu och budgivningen har stått still på orimligt hög summa sen flera månader. Vi undrar vad som kommer ske där och...
2
Svar
22
· Visningar
1 519
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Såg att det har kommit lite mörk choklad från chokladkaka på dynan på en antik stol. Har ni något bra tips om hur jag tar bort det? Har...
Svar
5
· Visningar
312
Senast: manda
·
Utrustning Hur tar ni hand om era läderridstövlar? Har ett bar Clifton från CRW, som jag putsar av efter varje ridpass, samt har stövelbockar till...
Svar
19
· Visningar
697
Senast: warg
·
Hästvård Undrar hur ni brukar rykta hästen inför ett vanligt ridpass? Får en känsla av att alla gör olika och ridskolor lär även ut olika så...
2
Svar
25
· Visningar
2 272
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp