Hur vet man vad man ska göra?

Nej, bara hälarna. Men jag får lätt ont i axlar, nacke och vissa delar av ryggen. Det har nog mer med yrket att göra dock. Huvudvärk kommer och går dagligen, men den är "lätt" och troligen stressrelaterad.
Dårå?
Nja, alltså, jag hade ju lite ont i fötterna utöver hälarna också och första läkaren jag gick till sa att "det finns inget annat att göra åt dina fotsmärtor än att ha inlägg i skorna", så jag gick i flera år och hade ont. För man söker ju liksom inte igen när läkaren sagt så...
Några år senare, ganska många faktiskt, så fick jag diagnosen psoriasisartrit (som ju är en reumatisk sjukdom) och en av symptomen man kan ha då är just hälsporre, läste jag mig till. Och när jag då talade om för läkaren att jag fått beskedet att inget annat fanns att göra, så blev hon helt bestört, för så var det ju inte alls...

Men, har du inga andra besvär alls, så kan du nog glömma det här inlägget ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 197
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 352
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Såg en annons här på buke från något som hett urinkollen(punkt)se, och eftersom det låg i annonser hoppas jag det är okej med den här...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 706
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Bästa buke, varning för långt inlägg. Behöver skriva av mig. På gården jag bor på bedrivs det hästverksamhet. Detta föranleder att vi...
2
Svar
33
· Visningar
4 331
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp