Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi skrev nästan exakt samtidigt.Förlåt men känns ju nästan direkt osmakligt att skriva under @tanten S inlägg....
Och jag saknar det SM-guld HV71 hade håvat in i våras. (@Lillgrådis)
Vad tänkte du det påpekandet skulle ge?Inläggen är 1 minut mellan så antagligen klurade användarna på sina ord samtidigt och personen inte hade läst när tantens. Inte för att inlägget var direkt osmakligt heller men blev förvirrad av ditt påpekande.
Vi skrev nästan exakt samtidigt.
Till saken hör att jag är extremt osocial i vanliga fall så jag har redan ett begränsat umgänge och den jag dejtar har antikroppar. Hoppas det inte känns lika hemskt nu.![]()
Är det en freudiansk felskrivning av Teams?Att nån gång slippa Zoom eller Trams för att köra ett möte.
Hos oss är både lek och busland samt badhus öppet, så vi har åkt dit som vanligt.Saknar att kunna åka karuseller och besöka lek och busland med barnen. De frågar ofta när smittan kommer att försvinna.
Jag saknar den goda kontakten med förskolepersonalen, tycker det är så frustrerande att bara få stå i hallen.
Saknar hundutställningarna!
Saknar badhuset.
Saknar klasskompisarna på högskolan.