Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Id-märkning?

Jag lät id-märka mina missar med en tatuering i örat i torsdags, betalade 115:- per katt. Men hon sa att det var så pass billigt p.g.a att de redan var under narkos, vet inte vad det kan kosta med narkos inräknad.

B

burken

Vet inte var Du bor, men jag har chipsat mina katter i Hbg. på Din Vetrinär, kostade 171:-.

M

Marie_C

Kastrerar man sin katt så den ändå är sövd får man betala 25 kr extra för öronmärkningen. Chipsmärkningen kostar nog 150 tror jag.

ID-märkningen på Singoalla var gratis, det bjöd vet på vid kastreringen. Spirits märkning kostade 250 kr inkl. sövning. Nu snackar jag tatuering.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6491 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Katt Jag har ägnat senaste halvåret åt att försöka hitta en kompis till min katt. Min grundtanke är att man självklart ska hjälpa och stödja...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
9 612
Ekonomi&Juridik Hej. Är på g att köpa häst och jag blir inte klok på ifall hästar är id-märkta och hur. Hur vet jag att hästen jag köper stämmer med...
Svar
13
· Visningar
969
Katthälsa Hej! Sålde en katt. Haft magsår kring den där katten. Han ville inte vara innekatt. Såldes till någon som verkade vara en väldig...
Svar
7
· Visningar
1 036
Övr.Katt Min mamma har inte långt kvar nu och kommer att lämna efter sig fyra katter. Tre av dem får flytta in hos mig efteråt, men den fjärde är...
2
Svar
26
· Visningar
2 791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2021
  • Rädda en skatunge

Hästrelaterat

• Vibrationer hästtransport