Bukefalos 28 år!

Sv: Idol 2013

kl

Inte läst övriga inlägg...

Men Kevin gjorde ju vinnarlåten bäst! Den var som gjord för honom!

Elins version var mer poppig men tyckte inte den passade henne? Med en annan sångerska hade nog den versionen varit riktigt fräck!
 
Sv: Idol 2013

Bojkottade finalen. Det var klart redan innan att Kevin med sitt påklistrade leende och falsksång skulle vinna.
Tröstar mig med att han lär försvinna snart och att det säkerligen går bra för Erik och Jens i framtiden.
 
Sv: Idol 2013

Kevin sjöng bra idag och har sett många intervjuer med honom genom åren och han är så där leende och ödmjuk mest hela tiden :)
 
Sv: Idol 2013

Synd att du inte tittade. Han sjöng bra idag. Till skillnad mot Elin, som var sämre än nånsin.
 
Sv: Idol 2013

Jag har bara sett detta avsnitt och jag tycker att han såg äkta ut - han log liksom av sig själv hela tiden. Elin såg mest besvärad ut.
 
Sv: Idol 2013

För det första har jag inte sagt att Elin sjunger bra. Erik och Jens sjunger bra! Och ni får ursäkta men jag tror inte att Kevin helt plötsligt sjunger utan sura toner.
 
Sv: Idol 2013

Kevin sjunger falskt 9 1/2 gång av 10, att man sjunger "bra" en gång gör inte honom till någon artist.. skrämmande!
 
Sv: Idol 2013

Jag tycker Kevin känns äkta i sin ödmjukhet och charm. Jag tycker också att han varit dålig under hösten, men ikväll var han helt enkelt bäst. Elin hade det verkligen jobbigt med sina låtar och rösten höll inte alls, men jag ser ändå att hon har en framtid i musikbranschen. Hon kommer nog behöva lite tid på att hitta rätt låtar och stil på scen..
 
Sv: Idol 2013

Tja många artister som är hyfsat kända sjunger inte så särskilt bra live....

En artist är inte bara rösten, då skulle Sandra vinna lätt. Det gäller att fånga publiken på ngt sätt och sedan så kommer låtarna vara väldigt avgörande.
Gör han inga bra låtar efter detta så kommer han nog glömmas bort.
Han är charmig och lite blyg och det fångar många tittare. Jag tror stenhårt att han är så där leende på riktigt, genuint glad person, som kanske är lite osäker och då gärna ler för att dölja det?

Jag tror inte han blir ngn världsartist, det är inte många svenska artister som blir det överhuvudtaget. Tror inte Elin blir det heller.

Erik däremot har ngt som är annorlunda och speciellt, han kommer nog lyckas.
 
Sv: Idol 2013

Kevin sjunger falskt 9 1/2 gång av 10, att man sjunger "bra" en gång gör inte honom till någon artist.. skrämmande!

Skrämmande? Hårda ord där tycker jag...

För det första, hur viktigt är det vem som vinner Idol, egentligen?
För det andra, hur viktigt är Idol för musiksverige, egentligen?

Vad gör det om Kevin får göra en skiva, som varit en stor dröm för honom?
De som blir kända från idol plockas ändå upp av skivbolag som gör skivor med dom.

Skrämmande... det skulle jag kalla en SD vinst i valet tex... :p
 
Sv: Idol 2013

Jag kallar mig inte musikalisk, men Erik har ju ingen som helst utstrålning. Jag kollar jellre på en glad prick som missar ibland, än på Erik.
 
Sv: Idol 2013

Ja och i en sådan här tävling är utstrålningen rätt viktig.
Erik har bättre rösten men Kevin bästa charmen ;)
 
Sv: Idol 2013

*kl*

För övrigt så blir jag sjukt äcklad av Sveriges befolkning efter att ha läst sociala medier de senaste dagarna. Är folk så här hatiska i dagens samhälle? Får man inte vara glad? Får man inte le? Får man inte vara framgångsrik och samtidigt ödmjuk och jordnära? Förtjänar man då att få all skit kastad på sig?
 
Sv: Idol 2013

I ordning: Ja, nej, nej, nej, ja.

Det är rätt vidrigt hur folk beter sig. Jag tycker att Kevin är en "lite gitarr vid brasan och kanske en karaokelåt på lördagskvällen"-sångare, men det gör ju inte att jag vill spika upp kattungar på hans ytterdörr. Det gör bara att jag önskar att Idol-juryn var lite hårdare i sina krav när de gallrar ut sångare, t.ex. att första kravet ska vara "sjunger mer rent än falskt".
 
Sv: Idol 2013

Ja inte fasen tycker jag väl heller att han är en av Sveriges bästa sångare. Har vi helt tappat förståndet i Sverige? Jag blir så förbaskat upprörd.
 

Liknande trådar

F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
65 461
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 556
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 529
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 392
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp