Bukefalos 28 år!

Imorgon ar dagen D

Sv: Imorgon ar dagen D

Vara tva sma flickor Chloe och Amber kom till varlden i fredags (11/1) kl 10.15 och 10.16, de vagde 2.3kg och 2.8kg :love::love:

Chloe kom ut gallskrikandes och min allra forsta tanke var "herregud det VAR faktiskt en bebis darinne!!" :D
Amber var tyst till att borja med men sen vadrade aven hon lungorna. Maken sag dem lyftas ut ur magen och sen klippte han navelstrangarna. Och sen grat vi i typ flera timmar :)

Vi kom hem fran sjukhuset igar kvall och tjejerna ligger just nu och sover pa sina baby beanbags framfor brasan. De ar valdigt tysta och snalla - an sa lange!!! Det andrar sig sakert snart....:cool:

Foton kommer under veckan :)
 
Sv: Imorgon ar dagen D

GRATTIS!!
Härligt med stora tvillingar..
Min mamma vet hur det är..
Jag vägde 3000 och min bror 3740.. :D
 
Sv: Imorgon ar dagen D

Grattis! Vad skönt att höra att allt har gått bra! Ser fram emot bilder på underverken.
 
Sv: Imorgon ar dagen D

Stort grattis!! :banana: Har väntat med spänning på att höra ifrån dig. Härligt att allt gick bra!! :bump:
 
Sv: Imorgon ar dagen D

Grattis!

Det där har man ju väntat på i flera år att få höra! Jag, liksom alla andra, har följt er långa kamp med provrörsbefruktningar och allt elände som varit. Jag blir så himla glad av att läsa att det äntligen blivit så bra som det kan bli :D
 
Sv: Imorgon ar dagen D

Åhhh - vad underbart !

Stort, stort Grattis ! Vad skönt att allt har gått bra !
 
Sv: Imorgon ar dagen D

Stort Grattis!
Började bli orolig när du aldrig skrev, men, men nu får ni inrätta er i ert nya liv.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag sag nagonstans att det var lang vantetid att fornya pass i Sverige sa jag kollade och upptackte att mitt svenska pass gar ut i...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
17 367
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 643
Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: niardasp
·
Hundhälsa Hej Hej... dags for "en san dar trad" for jag behover ventilera ur mig lite. 7 manader unghund, ingen traning, hog energi (tjeckiskt...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp