Bukefalos 28 år!

Inför ESC (Utbruten från Melodifestivalen 2019 - deltävling 4)

Ni kan ju värma upp med mina favoriter Italien Belgien Schweiz Grekland Azerbaijan, Norge.... ;)
Grekland gillar jag också! Videon är suggestiv, som en rosa handmaid’s tale. Ibland kan ju en för bra video knäcka ett livenummer och få det att se lamt ut. Men jag kollade ett annat liveframträdande med sångerskan för ett tag sen och hon har faktiskt den där häftiga rösten även live.

I övrigt är jag synnerligen dåligt orienterad. Kollade Holland som är favorittippad men snark. Inte heller Italien kändes sådär toppen. Men ska kolla dina andra favoriter vid tillfälle. :up:
 

Liknande trådar

Tjatter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Städar skafferiet, får ESC-feeling och måste...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 601
Senast: Lillgrådis
·
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Delvis KL men det störde mig (pun not...
2
Svar
25
· Visningar
2 623
Senast: Badger
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 162
Senast: voltis
·
Relationer En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Det här är inte riktigt under rätt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
22 214
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp