Bukefalos 28 år!

Inga svenska sällskapsraser

Sv: Inga svenska sällskapsraser

Det känner jag (och valpis) igen från andra västgötar. Maken har s.a.s. vanan inne sedan tidigare. ;)
 
Sv: Inga svenska sällskapsraser

men varför inte en lundaträff? nenne och huliganen känner vi sedan innan, men er har vi bara sett på avstånd. och det finns väl fler här från lund om jag inte misstar mig?
 
Sv: Inga svenska sällskapsraser

Det finns tex en dvärgpinscher som gillar att hoppa bock över lågställda hundar :angel: som gärna träffar andra hundar :)
 
Sv: Inga svenska sällskapsraser

Ska du skaffa en lapphund så ska du skaffa dig en finsk inte en tråkig svenne! Är själv en stolt ägare av en finsk sötnos!

Gå in på www.slk.nu så kan du få fram uppfödare på alla lapphundsraserna och hitta de uppfödare som bor i ditt län!

:)
 
Sv: Inga svenska sällskapsraser

Det låter som en bra idé. Kakis DP får gärna hoppa bock över min. ;)
 
Sv: Inga svenska sällskapsraser

då är det bara att bestämma datum. jag jobbar denna helgen, men kanske nästa?

kakis: vad sägs om lite höjdhoppning också?
 
Sv: Inga svenska sällskapsraser

Jag är ledig nästa helg (och så även min man). :)
 
Sv: Inga svenska sällskapsraser

Vi pratar alltså om helgen 5-6 maj? Då skulle även jag och Huliganen kunna klämma in en liten träff. Kanske St. Hans backar, det ligger väl hyfsat till för alla?

Cillamuffins känner vi ju, och jag tror även att jag träffat Kakis, nog åkte väl du med mig till en Flyingeträff en gång?

Kanske vi ska ta det här via PM istället?
 
Sv: Inga svenska sällskapsraser

Yepp vi har setts en gång förr, men det var lääänge sedan. Jag ska ställa ut på Lommas inoff den 6:e men den 5:e är jag ledig. Vi kanske ska sluta sno denna tråden och skapa en egen?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 584
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 277
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Jag har varit till två olika veterinärkliniker senaste månaden och på båda ställena fick vi träffa veterinärer som ganska nyligen kommit...
2
Svar
27
· Visningar
3 708
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 317
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp