Inloggningsproblem...

Anna

Trådstartare
Hej - forst och framst forlat avsaknaden av prickar over bokstaverna, sitter vid sambons dator just pga detta lilla problem...

Jag kan inte logga in pa en viss hemsida! Ingenting hander nar jag forsoker, alltsa inget felmeddelande eller sa. Det funkar pa sambons PC men inte pa min laptop - jag har inte andrat nagonting pa min laptop sedan det fungerade senast (mandags kvall tror jag) - kanske kan det hjalpa om jag tommer internetfilerna osv.?

Om nagon har nagra guldkorn att delge mig vore jag evigt tacksam :bow:

Tack pa forhand!

Anna

Sv: Inloggningsproblem...

Kakor! ...brukar vara felet. Gå in i cookieshanteringsinställningarna för din webbläsare (om du använder Internet Explorer ligger det under Internetalternativ, i Firefox under Redigera -> Inställningar -> Sekretess) och ta bort kakan för sagda hemsida. Försök sedan igen.

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 349
Senast: Raderad medlem 120709
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: Inglorion
·
Övr. Hund Alltsa.. HEJ forst och framst Det har kommer ju lata helt uppat vaggarna kanske... men.. Ar hundinstruktorer/tranare en...
Svar
0
· Visningar
664
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Snalla kloka Buke, kom med lite rad till en vilsen hundagare! For fem dagar sedan fick vi hem en rottis valp pa 10 veckor - det var... 2
Svar
23
· Visningar
8 867
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka