Inredningstråden, del 2

253620455_595756564807015_6739536188533035322_n.jpg

Mitt nya vitrinskop.
 
Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..

Help pleeeeaaaseee!!Visa bifogad fil 79217
Vi har en inbyggd hylla i duschväggen. Googla på INR Pile. Men det går nog bara med deras duschväggar också antar jag. Men är himla nöjd med det iallafall. :)
 
Denna tråden hade jag ju glömt, har shoppat lite till skånehuset o även lite till här hemma.
Div kuddar o överkast
 

Bifogade filer

  • 20211102_172528.jpg
    20211102_172528.jpg
    224,3 KB · Visningar: 64
Tack! Den känns lite sådär tekniskt men den är ganska dekorativ ändå där ovanför.
Sjukt att den är typ 1,5 meter stor och ändå ser gränsfall till för liten ut på väggen. Kanska ska byta upp till en större men ramen var så sinnessjukt dyr så vettefan om jag har råd :p
Jag har en vän som målar en del och brukar gå på second hand-affärer och köpa tavlor med ramar hon gillar. Är det bra dukar så brukar hon använda dom att måla på senare också men det är mest för att det går att hitta jättefina ramar billigt. Kanske iof svårt att hitta en så stor på det sättet.
 

Liknande trådar

Svar
701
· Visningar
36 814
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
467
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
Svar
19
· Visningar
320
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 192
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp