Bukefalos 28 år!

Inredningstråden, del 2

När jag skaffade nya soffbord så fick även soffan komma fram från under sitt överkast för även om den är extremt sliten så passar den faktiskt rätt bra ihop med borden. Och som synes så har jag redan stökat till ordentligt 😂
Jag hade verkligen behövt en ny soffa men jag för snål för att köpa en och för lat för bära dem upp och ned tre trappor 😅
Och jag ÄLSKAR tavlorna på mina hundar 😍
4017A6F8-CCA9-4F1C-9A0D-75C4F6B05477.jpeg
 
Vet inte om annonsen för denna tråden är rolig eller lite läskigt att jag bara behöver skriva ett inlägg om en soffa för att få upp riktade annonser 😶
C480B545-7A52-4164-983B-0DE67527AF29.jpeg
 
Vill ha nya matbordsstolar! Har från House Doctor idag på ena sidan och en bänk på andra sidan, men i huset får vi plats med stolar på bägge sidor och det är ju både skönare och snyggare? Stolarna vi har är liksom inte så sköna heller…

Tips?? Helst inga dyra designerstolar, det har vi inte råd med 😳

F67CDCF0-4855-4849-A790-D3B1CB707CA9.jpeg
 
När jag skaffade nya soffbord så fick även soffan komma fram från under sitt överkast för även om den är extremt sliten så passar den faktiskt rätt bra ihop med borden. Och som synes så har jag redan stökat till ordentligt 😂
Jag hade verkligen behövt en ny soffa men jag för snål för att köpa en och för lat för bära dem upp och ned tre trappor 😅
Och jag ÄLSKAR tavlorna på mina hundar 😍
Visa bifogad fil 89907
Vilka söta fjärilar. Har tidigare varit lite besatt av fjärilar.
Hur ser de ut och hur har du satt upp dom?
 
Vilka söta fjärilar. Har tidigare varit lite besatt av fjärilar.
Hur ser de ut och hur har du satt upp dom?
Ja, de är söta ☺️ De är köpta på wish och kom i tre olika storlekar. Det är typ jättetunn böjlig plast som man kan böja vingarna som man vill ha dem. Jag fick fästkuddar med till dem men de höll inte så jag har satt dem med dubbelhäftande tejp
FB3EB46D-2664-472D-B183-04C2908290CE.jpeg
 
På tal om stora bord så var jag tvungen skaffa ett mindre köksbord för den nya marsvinsburen gjorde att det blev för trångt med det gamla så det står just nu upptryckt mot kylskåpet, men jag har inte orkat byta ännu. Jag är rejält trött på byggkaos nu och vill bara ha allt färdigt! Här ser ut som en svinstia (vilket det iofs är men den svinstian ska ju hållas i buren och inte hela köket 😅)
497EB805-4FBF-4F95-9100-E492C9A7BAF3.jpeg
 

Liknande trådar

Svar
1 232
· Visningar
66 941
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
552
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
536
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 849
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp