Bukefalos 28 år!

Inredningstråden, del 2

Jag letar efter ett ganska litet och billigt ljust träfärgat eller vitt soffbord, men hittar inget jag gillar. (Det får inte ha vassa hörn)
 
Jag letar efter ett ganska litet och billigt ljust träfärgat eller vitt soffbord, men hittar inget jag gillar. (Det får inte ha vassa hörn)

Kolla efter bord som är runda eller ovala kanske?

Sedan upplever jag att det finns många fyrkantiga bord med väldigt rundade hörn just nu (jag har letat soffbord själv rätt länge och jag ville ha skarpa hörn).
 
Detta är en lampa som är hiskeligt ful så den faktiskt är rätt häftig tycker jag- och min mamma, men jag vet så många andra som bara tycker att den är gräsligt ful. Tyvärr passar den inte in i mitt hem så den lär väl för alltid stå i ett förråd. Men skulle önska att den kunde få se dagens ljus hos mig någon gång ;) Jag vet bara inte hur, den ÄR verkligen en ögonfångare och riktigt så vill jag ju inte att det ska vara :D

325908982_697471301961277_3839098301171230734_n.jpg
 
Nej vi har nog inte det (har iofs inte sett foton från ditt hem).

Det roliga är att angående färgen är det massa som kommenterat just den (positivt) i insta-omröstningen. Flera som dessutom jobbar med inredning. Jag har ganska mkt teal hemma som går igen i inredningen.

Sen ska jag kanske tillägga att vad folk skriver på instagram eller här på buke avgör ju såklart inte hur jag stylar mitt hem
Jag gillar dom blå stolarna, nätta o färgranna.
 
Ja man kan ju ha hatobjekt. Min mamma HATAR min franslampa. Hon har erbjudit sig att betala mig 5000kr för att kasta den 😅
För henne osar den sunkigt 70-tal och barndom. Jag älskar den haha 😆
Min lägenhet har varit bordell på 30-talet så jag tycker att den skänker ngn slags småsunkig ”bordell-romantik” 😅

Visa bifogad fil 110917
hälsa mamma att jag fyller på med en 1000lapp 🙈 :D

Det enda bra är att jag kan göra en ny skärm åt den om jag hade stommen .
 
Kolla efter bord som är runda eller ovala kanske?

Sedan upplever jag att det finns många fyrkantiga bord med väldigt rundade hörn just nu (jag har letat soffbord själv rätt länge och jag ville ha skarpa hörn).
Det är alltid så att när man letar efter något så hittar man det som man inte vill ha :D
 
Detta är en lampa som är hiskeligt ful så den faktiskt är rätt häftig tycker jag- och min mamma, men jag vet så många andra som bara tycker att den är gräsligt ful. Tyvärr passar den inte in i mitt hem så den lär väl för alltid stå i ett förråd. Men skulle önska att den kunde få se dagens ljus hos mig någon gång ;) Jag vet bara inte hur, den ÄR verkligen en ögonfångare och riktigt så vill jag ju inte att det ska vara :D

Visa bifogad fil 110920
Den är ju fin!!

Påminner lite om min lampa :D
Som jag köpte på Åhléns för många år sedan och släpade runt med den på halva staden och sen hem 😅

B1D8D984-0585-47AD-AEA2-1A975936FCC2.jpeg
 

Liknande trådar

Svar
1 279
· Visningar
69 313
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
569
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
542
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 875
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp