Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Olympus
Tänkte också loppisbricka -men kanske mest för att hela mitt hus är loppisfynd och återbruk 😁

Nåt sånt här kanske:
D3894337-4566-4E2F-97FB-D95D08D4F5C8.jpeg
 
Men nu velar jag vilken färg på kaklet man ska ha. Jag funderar på grått för det blir kanske förmycket vitt? Någon som är duktig på färger?
Överskåpen ska lackeras om och funderar på att såga ut och sätta i glas. Lite pill men det kan bli bra.
Ska golvet vara kvar? I så fall hade jag nog försökt hitta ett kakel som matchar med golvet i färg (typ den ljusa nyansen) :)
 
Ska golvet vara kvar? I så fall hade jag nog försökt hitta ett kakel som matchar med golvet i färg (typ den ljusa nyansen) :)
Golvet ska också bort men har inte hittat ett golv som jag känner är rätt stil på. Mattan är trasig på några ställen så misstänker att den är orginal också :)
 
På tal om loppisfynd - här är mitt senaste :) . Jag har efteråt förstått att spegel och ram nog inte hängde ihop från början, därav de små "knopparna" på glaset. Det är små skruvar. Bakstycket har ett bordsstativ, så förmodligen har det varit en toiletspegel - utan ram - från början, som sedan fått en guldram efteråt.... Men jag älskar den ändå :) !!
IMG_20191020_190725_770.jpg
 
20191025_173847.jpg

Köpte en ny glödlampa till denna gamla lampa - den har haft samma lampskärm så länge jag kan minnas :cautious: Men så tittade jag på den häromdagen och en tanke plingade till i skallen på mig :idea: den påminner ju lite grann om dessa betong klossar med glödlampor i som är moderna nu. Men finare då det är marmor och guldfärg i linjerna så jag köpte en modern stor glödlampa.
Och jodå det kan behövas att man vänjer sig först men det blev ju inte alls dumt! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
671
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 275
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp