Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow@Olympus
Tänkte också loppisbricka -men kanske mest för att hela mitt hus är loppisfynd och återbruk
Nåt sånt här kanske:
Visa bifogad fil 38359
Den var VERKLIGEN underbar !! Heja LOPPIS !!@Olympus
Tänkte också loppisbricka -men kanske mest för att hela mitt hus är loppisfynd och återbruk
Nåt sånt här kanske:
Visa bifogad fil 38359
Den var VERKLIGEN underbar !! Heja LOPPIS !!
Ska golvet vara kvar? I så fall hade jag nog försökt hitta ett kakel som matchar med golvet i färg (typ den ljusa nyansen)Men nu velar jag vilken färg på kaklet man ska ha. Jag funderar på grått för det blir kanske förmycket vitt? Någon som är duktig på färger?
Överskåpen ska lackeras om och funderar på att såga ut och sätta i glas. Lite pill men det kan bli bra.
Golvet ska också bort men har inte hittat ett golv som jag känner är rätt stil på. Mattan är trasig på några ställen så misstänker att den är orginal ocksåSka golvet vara kvar? I så fall hade jag nog försökt hitta ett kakel som matchar med golvet i färg (typ den ljusa nyansen)
vad ska man göra av alla krokar? Tänkte spara 3st och använda till kökshanddukarna men resterande blir till överflöd.
Visa bifogad fil 38394
Räcker upp en hand!vad ska man göra av alla krokar? Tänkte spara 3st och använda till kökshanddukarna men resterande blir till överflöd.
Visa bifogad fil 38394
Sälja en till migvad ska man göra av alla krokar? Tänkte spara 3st och använda till kökshanddukarna men resterande blir till överflöd.
Visa bifogad fil 38394
Du har pm@dobbis , @Flixon och @athena_arabians har ni vägarna förbi Ulricehamn/Borås så hojta till vill inte ha betalt för dom utan roligare om de kommer till användning
Pm ar jag med@dobbis , @Flixon och @athena_arabians har ni vägarna förbi Ulricehamn/Borås så hojta till vill inte ha betalt för dom utan roligare om de kommer till användning