Inspiration sökes- sovrumsproblem!

Sv: Inspiration sökes- sovrumsproblem!

Aaa, du är välkommen när som helst!!
Dock ser de ut som ett bombnedslag där nu, men den 15feb ska jag vara ute ur lägenheten så innan dess måste vi vara inflyttade iaf.

Och vaknar du någon morgon och känner ett desperat behov av att måla så hör för Guds skull av dej så ska jag bota dej för lång tid framöver :D
Sen vet du väl att vi ska sitta framför elden å dricka varm choklad å skvallra ofta ofta, och hela sommaren blir de öl och grillning på bastuflotten :banana:

Jag tror också att de kommer att bli bra, men jag drömmer till och med om gardiner, lampor, soffkuddar och mattor :eek:
Karln är mer för att bestämma möbler och så, han har lite svårt att förstå att jag kan sitta i timmar och kolla på sängkläder och överkast... Typiskt karlar :angel:
 
Sv: Inspiration sökes- sovrumsproblem!

Vaaaaarm choklad:love:

Gudars vad jag ser framemot sommaren nu! Ni kan ju räkna med att slippa allt som heter tvåsamhet i sommar;) Jag kommer ut och terroriserar er jämt.. jag kanske t.o.m kan flytta in under sommaren:angel:

ja, alltså jag är sugen på att införskaffa nya grejer hit hem också.. jag får en så mycket bättre lön än jag förväntat mig så jag har lite att spendera nu känner jag:)
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 424
Senast: Tjôta
·
Hemmet Det börjar dra ihop sig för lägenhetsrenovering, vilket varit på tal om sedan inflytt (flyttade in april -12). Jag bor i en etta på 45...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
19 530
Senast: Vogue
·
Hemmet Äntligen har vi fått tummen ur och börjat göra huset till vårt. Det var nästan ny rustat när vi flyttade in, men oj vad 3 år med...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: jerseyko
·
IT & mobiler Jag ska köpa ny kamera och vill (förstås) ha en så bra kamera till ett så lågt pris som möjligt. Med ett maxpris på 1500 kronor så är...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp