Inställning: prenumerera på trådar?

-Remont-

Trådstartare
Känner mig lite handikappad. Visst ska det gå att ställa in någonstans att trådar man skrivit i automatiskt hamnar som prenumerationer? Mina verkar inte göra det och jag kan inte hitta var jag ställer in det. :o
 
Sv: Inställning: prenumerera på trådar?

Du går in på Kontrollpanelen --> Redigera alternativ
Sen finns det en rullist under Meddelanden & trådbevakning där du kan välja om du vill ha automatisk prenumeration på trådar du skrivit i.

Jag har t.ex valt Inget e-postmeddelande där. Då ser jag under kontrollpanelen om det finns nya inlägg men jag får inget e-postmeddelande om det.
 
Sv: Inställning: prenumerera på trådar?

Jag tycker det är ganska luddigt just där. Var själv tvungen att leta en stund när jag skulle skriva förra inlägget. Då visste jag ändå var det skulle finnas, men likförbaskat höll jag ändå på att missa det :o
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag borde sluta vara här för gott. För jag sjunker bara djupt ner i depression när jag är här. Varje gång. Börjar fundera på att hänga...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 577
Senast: TinyWiny
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 105
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 132
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp